مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

۹ دی حماسه‌ مردمی و ماندگار در تاریخ اسلام است

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۹ دی حماسه مردمی و ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است که نشان دهنده بصیرت مردم انقلابی کشور بود.
کد خبر: ۲۷۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 30December 2017

۹ دی حماسه‌ مردمی ماندگار در تاریخ اسلام استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «مهدی ستوده» امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز بصیرت و ولایت‌مداری، اظهار داشت: نهم دی سال 88 باعث ایجاد وحدتی مثال‌زدنی در بین نیروهای انقلابی و دلسوزان اسلام شد و روز حماسه لقب گرفت.    

وی گفت: در این روز با حضور میلیونی مردم ایران در خیابان‌ها در اوج فضاسازی دشمنان خارجی و داخلی، مسیری بی‌بازگشت به دشمنان این کشور نشان داده شد که در معادلات آینده سیاسی دشمنان ایران تاثیر جدی داشت و همچنان در هفتمین سالگرد این اتفاق شاهد اثرات آن حضور هستیم.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به عوامل موثر در خلق حماسه 9 دی گفت: دلدادگی به اسلام و انقلاب و پیرو خط ولایت فقیه بودن و نیز استمرار نهضت حسینی از عوامل ایجاد حماسه‌ای عظیم به نام 9 دی در تاریخ ایران اسلامی بود.

ستوده افزود: مردم ایران اسلامی از این منظر این روز را حماسه نامیدند که خود نیز این حرکت عظیم مردمی را افتخاری می‌نامند که مانندش در دیگر نقاط دنیا رقم نخورده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی به یک حرکت بی‌نظیر تبدیل شد، اضافه کرد: اگر در بسیاری از محافل از این روز به نام حماسه یاد می‌شود باید قبول کرد ملتی که خود این روز را روز شگفتی می‌داند بهتر از هر کسی می‌تواند نام درست بر آن بگذارد پس حماسه 9 دی به معنای واقعی کلمه حماسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها