فرمانده سپاه استان همدان:

فتنه‌های جدیدی در پیش است/ باید همگی آماده باشیم

سردار «مظاهر مجیدی» گفت: امروز باید همه ما آماده باشیم چرا که فتنه‌های جدیدی در حال رقم خوردن است و کارگردان آن نیز به حتم آمریکا و استکبار جهانی بوده و نباید شعار «مرگ بر آمریکا» را نیز هیچ‌گاه فراموش کنیم.
کد خبر: ۲۷۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ - 30December 2017

فتنه‌های جدیدی در پیش است/ باید همگی آماده باشیمبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم شهیدپرور همدان، اظهار داشت: امروز باید همه ما آماده باشیم چرا که فتنه‌های جدیدی در حال رقم خوردن است و کارگردان آن نیز به حتم آمریکا و استکبار جهانی بوده و نباید شعار «مرگ بر آمریکا» را نیز هیچ‌گاه فراموش کنیم.

وی افزود: اگر حوادث و اعتراضاتی در کشور مشاهده می‌شود به یقین پشت صحنه و آن آمریکایی‌ها هستند که می‌خواهند صحنه را برای رسیدن به منافع خود تغییر دهند، اما شما مردم با بصیرت همواره و در هر شرایطی نشان دادید که آمریکایی‌ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

سردار مجیدی همچنین با اشاره به ضرورت بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: حوادث و رخداد‌های ۹ دی باید برای آحاد جامعه و به خصوص جوانان تبیین و واکاوی شود تا آن‌ها همواره در مسیر درست حرکت و از آن حوادث و اتفاقات عبرت‌ها گیرند.

وی با اشاره به تقریظ‌های سال گذشته مقام معظم رهبری در خصوص همدان، اظهار داشت: شهر همدان شهر شهیدان، یاران حسین ابن علی (ع)، شهر لشکر انصارالحسین (ع) و شهر مردان بزرگ بی‌ادعا است.

فرمانده سپاه استان همدان همچنین ضمن تقدیر از حضور چشم‌گیر مردم در این مراسم باشکوه و عظیم، اضافه کرد: مردم غیرت‌مند و ولایت‌مدار همدان در صحنه حاضر شدند تا از باور‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پشتیبانی کنند که انتظار از همدان نیز جز این نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار