همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

گرامی‌داشت یوم‌الله ۹ دی توسط مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد

مردم شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور با حضور در مراسم‌های بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی، بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۲۷۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ - 30December 2017

حضور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در یوم‌الله 9دیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مردان و زنان از اقشار مختلف با پوشش‌های محلی بار دیگر با حضور باشکوه خود در مراسم یوم‌الله ۹ دی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.

حضور مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد در این حماسه باشکوه، نشان از پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی به‌ویژه عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

امروزمصادف با سالروز حماسه ۹ دی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تجلی دفاع و پشتیبانی همه‌جانبه این خظه عشایرخیز از ارزش‌های اسلامی و مردم‌سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایت‌مداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم این استان در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

مردم سایر شهرستان‌های این استان نیز با حضور در گرامی‌داشت این روز، ضمن پاسداشت یوم‌الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تأکید کردند.

به گزارش دفاع پرس، امروز مراسم یوم‌الله ۹ دی در یاسوج با سخنرانی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و حضور باشکوه مردم شهرستان بویراحمد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار