نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

فتنه دشمنان دنباله دار است/ ضرورت هوشیاری مردم

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» با بیان این‌که فتنه دشمنان برای نفوذ در کشورهای اسلامی دنباله‌دار است، گفت: حماسه ۹ دی باید عبرتی برای هوشیاری مردم ایران در برابر فتنه باشد.
کد خبر: ۲۷۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ - 30December 2017

فتنه دشمنان دنباله دار است/ ضرورت هوشیاری مردم

به گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» در حاشیه مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در سمنان، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان این‌که حماسه ۹ دی تجلی میثاق مردم ولایت‌مدار با آرمان‌های انقلاب است، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بارها کوشید تا بتواند مانع گسترش اندیشه‌های اسلامی شود، لذا این بار نیز باهدف قرار دادن انتخابات قصد ایجاد فتنه را داشت که با هوشیاری و بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: استکبار که سیاست‌های خود را در خاورمیانه شکست خورده می‌داند، در پی تدارک فتنه‌های دیگر برای نفوذ در ایران است لذا باید با عبرت‌آموزی از حوادثی مانند ۹ دی مراقب توطئه‌های جدید دشمن باشیم.

۹دی جایگاه ولی فقیه در بین مردم را نشان داد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان این‌که راهپیمایی ۹ دی نشان داد هرکسی که از جمهوری اسلامی، خط امامت و ولایت خارج شود در بین مردم جایگاهی نخواهد داشت، بیان کرد: عده‌ای با سوءاستفاده از احساسات مردمی می‌خواستند تا به قدرت سیاسی دست پیدا کنند که ایمان و ولایت‌مداری و غیرت مردم در برابر مقدسات دینی و همچنین حضور به‌موقع نیروهای انقلابی راه همراهی با عناصر ضدانقلاب و دشمنان خارجی را مسدود کرد.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: شعور سیاسی و بصیرت مردم ایران در فتنه ۸۸ به دنیا نشان داد که این ملت با هیچ فردی عقد اخوت نبسته‌اند و همواره با اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب برای خاموش کردن فتنه‌های آینده هوشیار هستند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۹ دی نشان داد که ملت با بصیرت ایران در برابر هرگونه فتنه‌ای ایستاده‌اند و برای حمایت از اسلام و آرمان‌های نظام لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد، امروز آمادگی در برابر دسیسه‌های آمریکا و متحدانش بیش از هر چیزی در بین جوانان وجود دارد تا بتوانند حباب نقشه‌های دشمن را قبل از شکل‌گیری خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها