نمایندگی ولی‌ فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران:

حماسه «9 دی» نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است

حجت‌الاسلام جان‌علی نوری گفت: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند.
کد خبر: ۲۷۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ - 30December 2017

حماسه «9 دی» نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «جان‌علی نوری» مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا امروز در مراسم حماسه 9 دی سپاهیان لشکر 25 کربلا  نهم دی‌ماه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حوادث سال 88 نشان داد طلحه‌ها و زبیرها در تاریخ تکرار می‌شوند و در برابر ولی زمان خود قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام  نوری خاطرنشان کرد: 9 دی ماه مقطعی تاریخی بود تا حربه‌ها و حیله‌های دشمنان انقلاب اسلامی را با حضور پر شور مردم ایران اسلامی از بین برود و تجدید دوباره ای با ولایت باشد.

وی با بیان اینکه امت اسلامی همیشه از خواص بی بصیرت متضرر شده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی خواص بی‌بصیرت که برای مطامع دنیوی اقدام به تهیج مردم کردند همراه با تریبون‌های دشمنان به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند.

نوری خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا با بیان اینکه 9 دی ماه روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده ای غافل در روز عاشورای حسینی است، گفت: مردم عزادار حسینی نتوانستند توهین و بی‌حرمتی به سید الشهدا را برتابند و در برابر توطئه گران و فتنه گران ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه برخی با طرح رفع حصر به دنبال گل آلود کردن فضای سیاسی کشور هستند، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم با فتنه گران آشتی نمی‌کنند و تا زمانی‌ که سران فتنه از عملکرد زشت خود تبری نکنند مردم بآ آن‌ها آشتی نخواهند کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار