مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری اردبیل:

جشنواره تئاتر سوره با موضوع دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری اردبیل گفت: جشنواره تئاتر سوره در موضوع دفاع مقدس با هدف شناسایی استعدادهای هنری در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ - 31December 2017

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، «داور فرمانی» مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل امروز در حاشیه جلسه برگزاری جشنواره تئاتر سوره با مسئولان حوزه هنری و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی اظهار داشت: جشنواره تئاتر سوره با موضوع دفاع مقدس در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 30 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر سوره ارسال شده که قسمت عمده متون ارسالی مربوط به بخش صحنه‌ای بزرگسالان بوده و در میان آثار ارسالی 5 متن نیز مربوط به بخش متون صحنه‌ای کودکان و نوجوانان است.

مدیر هنرهای نمایشی حوزه هنری استان اردبیل به اهداف برگزاری جشنواره استانی تئاتر سوره اشاره کرد و گفت: با برجسته کردن شعائر زیبای اخلاقی این جشنواره با شعار اخلاق و تئاتر برگزار شده و مطمئناً برگزاری چنین برنامه‌هایی در کنار اینکه منجر به شناسایی و کشف استعدادهای جوان و هنرمند استان اردبیل خواهد شد، در تهیه و تولید آثار ارزشمند نمایشی نیز کمک خواهد کرد.

فرمانی یادآور شد: با بررسی کارشناسان و هیأت داوران، آثار منتخب به صورت مستقیم به جشنواره سراسری ارسال شده و دیگر آثار نیز برای قرار گرفتن در مرحله بازبینی به کارشناسان و هیأت داوران این رقابت فرهنگی و هنری ارسال خواهد شد تا مجدداً مورد بازبینی و ارزیابی نهایی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: صفات بارز اخلاقی به مانند صله ارحام و کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه در قالب ادبیات شفاهی، موضوعات مختلف اجتماعی، حوزه کودک و نوجوان و توجه به ارزش‌های والای دینی و انقلاب اسلامی از جمله موضوعات در نظر گرفته‌ شده برای حضور علاقه‌مندان در این جشنواره اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار