جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در تهران برگزار شد

جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ - 31December 2017

برگزاری جلسه کمیته «فرهنگی –هنری» بزرگداشت دهه فجر شهر تهرانبه گزارش دفاع پرس از تهران،جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شهر تهران، امروز (یک‌شنبه) در محل اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «مهرشاد کاظمی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، اظهارداشت: با گذشت نزدیک به چهاردهه از عمرانقلاب اسلامی، علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انقلاب با صلابت و استواری به مسیر خود ادامه داده و اهداف و آرمان های مقدس خود را دنبال می‌کند.

وی نقش مقام معظم رهبری را در پیشبرد این اهداف و دفع توطئه‌های دشمنان بی‌بدیل دانست و افزود: امسال هم لازم است در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، در تبیین هرچه بهتر اهداف انقلاب به‌ویژه برای نسل جدید کوشا باشیم و تشکیل این جلسه نیز با همین هدف دنبال می‌شود.

در ادامه جلسه هریک از نمایندگان ادارات و نهادهای عضو کمیته به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در جهت ارائه هرچه بهتر برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.

ارائه برنامه‌های نو و جدید، پرهیز از موازی‌کاری و انجام کارهای تکراری و کم‌اثر، استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت‌های سازمان‌ها و مؤسسات مردمی و خصوصی در اجرای برنامه‌ها، از مهم‌ترین پیشنهادات مطرح شده در این کمیته بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار