پرداخت ۲۰ هزار فقره وام به دانشجویان متقاضی زیارت عتبات عالیات

عضو هیات مدیره بانک ملت گفت: در سال جاری ۲۰ هزار فقره وام زیارت عتبات برای دانشجویان تصویب شد که پنج هزار فقره آن پرداخت شده و مابقی هم در دست پرداخت است.
کد خبر: ۲۷۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 04January 2018

پرداخت ۲۰ هزار فقره وام به زائران عتبات دانشگاهیانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت الاسلام فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به منظور اعطای تسهیلات به زائرین عتبات دانشگاهیان با مسئولین بانک ملت دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی اجمالی از هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: در دوره گذشته با مساعدت بانک ملت، دانشگاهیان توانستند به عتبات عالیات مشرف شوند و بر خود لازم می‌دانیم از مجموعه بانک ملت قدردانی کنیم.

فقیهی گفت: بانک ملت در دوره گذشته با اعطای ۵۰۰۰ وام یک و یک و نیم میلیون تومانی به دانشگاهیان متقاضی دریافت تسهیلات و همکاری در تهیه اقلام فرهنگی برای زائرین دانشگاهی، قدم بزرگی در این فعالیت عظیم فرهنگی کشور برداشت و امیدواریم در این دوره نیز زائرین را حمایت کند.

در ادامه، بهمن اسکندری، عضو هیات مدیره بانک ملت خاطرنشان کرد: از سال ۸۷ تا به امروز ۱۱۲ هزار فقره تسهیلات به دانشگاهیان برای سفر‌های زیارتی عمره و عتبات پرداخت شده است که از ۵۰۰ هزار تومان آغاز شده تا امروز که یک و نیم میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کنیم و نشان دهنده آن است که بانک ملت در کنار مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان قرار دارد و از آن حمایت می‌کند.

وی افزود: در سال ۱۳۹۵، پرداخت ۲۵ هزار فقره وام عتبات را قبول کرده بودیم و همه را پرداخت کردیم. در سال ۱۳۹۶ نیز ۲۰ هزار فقره وام تصویب شد که پنج هزار فقره آن پرداخت شده و مابقی هم در دست پرداخت است. همچنین در حوزه تهیه اقلام فرهنگی نیز از سال ۱۳۸۷ وارد عمل شدیم که از آن جمله اهدای چادر، پیراهن، سجاده و ادعیه به زائرین دانشگاهی است.

منبع: سایت لبیک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار