دادستان شهرستان «نكا»:

دشمن انقلابیت، جمهوریت و اسلامیت مردم ما را نشانه رفته است

حجت‌الاسلام «اسماعیل ملاکریمی» با اعلام این‌که در این جهان یک کشور شعار انقلاب اسلامی، جمهوریت و اسلامیت سر داد و آن هم جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: اکنون دشمن با همین انقلابیت، جمهوریت و اسلامیت مردم و جامعه ما مشکل دارد و آن را نشانه رفته است.
کد خبر: ۲۷۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 04January 2018

دشمن انقلابیت، جمهوریت و اسلامیت مردم ما را نشانه رفته است/بصیرت مانع تحرکات مختلف دشمن استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «اسماعیل ملاکریمی» دادستان نكا، امروز (پنچ‌شنبه) در جمع راهپیمایی‌کنندگان شهرستان «نکا» علیه ناآرامی‌های اخیر، اظهار داشت: شما ملت عاشق ولایت، رهبری و انقلاب هستید و هر کجا که لازم بود آگاهانه وارد میدان شدید و در حمایت از رهبری لبیک گفتید.

وی افزود: امروز شما خودجوش و هوشمندانه وارد میدان شدید تا بار دیگر انزجار خود را علیه ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهر‌های کشور و بلاد مختلف استان مازندران اعلام کرده و ولایت‌مداری خود را به اثبات برسانید.

دادستان نکا ادامه داد: شما آمدید که اعلام کنید شاید نسبت به برخی مسائل معترض باشید، اما این اعتراض را در سایه قانون و در مکان و زمان خاص پیگیری می‌کنید و هیچ‌گاه به دنبال ناآرامی و آشوب نیستید.

حجت‌الاسلام ملاکریمی گفت: برای هر دولتی اعتراض و انتقاد وجود داشته است و بعد از انقلاب، انتقاد‌های مختلفی در کنار کاستی‌ها بوده است، اما معترضان این مسائل را در سایه قانون پیگیری کردند.

وی بیان کرد: با آتش زدن پرچم انقلاب و به آتش کشیدن اماکن عمومی و خصوصی، امام‌زاده‌ها و خلع سلاح پاسگاه‌ها نمی‌توان به خواسته‌ها رسید و این مسائل، از برنامه‌های مردم انقلاب ایران اسلامی ما نیست.

دادستان نکا با اعلام این‌که در این جهان یک کشور شعار انقلاب اسلامی، جمهوریت و اسلامیت سر داد و آن هم جمهوری اسلامی ایران شد، خاطر نشان کرد: اکنون دشمن با همین انقلابیت، جمهوریت و اسلامیت مردم و جامعه ما مشکل دارد و آن را نشانه رفته است.

حجت‌الاسلام ملاکریمی گفت: چگونه ممکن است معترضی اعتراض داشته باشد و ادامه اعتراض او به دشمنان و ترامپ خلاصه شود؟ چطور یک انقلابی می‌تواند قرآن را پاره کند؟ امام‌زاده را به آتش بکشد و ماشین آتش‌نشانی را رها کند تا مردم بی‌گناه کشته شوند؟

وی اظهار کرد: شما امروز به‌عنوان متعرض آمدید تا صف خود را از آشوب‌گران جدا کرده و اعلام کنید پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده‌اید و تابع ولایت هستید.

دادستان نکا یادآور شد: کجای دنیا دیده‌اید که معترض پرچم کشور خود را به آتش بکشد؟ مراقب باشید که دشمنان در کانال‌ها و فضا‌های مجازی افراد و جوانان را به سلطنت‌طلبی تحریک نکنند.

وی افزود: هوشیار باشید که دشمن از هر فرصتی برای رخنه استفاده می‌کند و تنها بصیرت، هوشیاری و حضور همیشه در صحنه شما مانع از تحرکات مختلف دشمن است.

حجت‌الاسلام ملاکریمی گفت: افرادی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش می‌کشد در لوای دشمن و تکفیری‌ها است و با برنامه دشمن وارد شده است.

وی افزود: این روز‌ها و شب‌ها تلاش‌های فراوانی از سوی مسؤولان نظامی، انتظامی، امنیتی و مسؤولان برای ایجاد آرامش و امنیت در نکا انجام شده است و شاهد فضایی آرام در شهرستان بوده‌ایم که باید قدردان همه این تلاش‌ها و همراهی هوشمندانه و آگاهانه شما مردم باشیم.

دادستان نکا گفت: باید بدانیم که حفظ وحدت و انسجام مهمترین عامل است و تا مادامی که در لوای رهبری باشیم کسی نمی‌تواند بر ما غلبه کند و پشتوانه این انقلاب و نظام، امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار