نماینده، ولی فقیه در سپاه:

مسئولان باید مراقب باشند تا با فریب‌های شیطان دچار لغزش نشوند

حجت‌الاسلام علی سعیدی گفت: مسئولان باید مراقب باشند تا با فریب‌های شیطان دچار لغزش نشوند.
کد خبر: ۲۷۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ - 04January 2018

مسئولان باید مراقب باشند تا با فریب‌های شیطان دچار لغزش نشوندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی سعیدی امشب در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، با تأکید بر اینکه برخی از افراد در مسیر زندگی خود دچار انحراف و گمراهی می‌شوند، اظهار داشت: ثابت‌قدم بودن در مسیر زندگی به‌عنوان یکی از آموزه‌های قرآنی به صورت ویژه مورد تأکید قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: داشتن روحیه ایثار و شهادت از ویژگی‌های یک انسان مؤمن است، چراکه وجود این روحیه در جامعه اسلامی می‌تواند مسلمانان را از دشمنان و منافقان در امان نگه‌دارد، به همین علت باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تغییر افکار و رفتار یاران پیامبر اسلام(ص) بر اثر گذشت زمان یاد کرد و گفت: انقلاب نیز همانند یک انسان با بی‌توجهی نسبت به مسیر درست، دچار لغزش می‌شود، همان‌طور که در طول تاریخ نیز برخی انقلاب‌ها با عملکرد اشتباه خود دچار آسیب شدند.

وی با تأکید بر اینکه مردم در مسیر دین باید نسبت به رعایت ضوابط اهتمام جدی داشته باشند، مطرح کرد: باید نسبت به موازین و اصول پایبند باشیم تا بتوانیم به آرمان‌ها و اهداف موردنظر برسیم، دین مبین اسلام یک برنامه جامع برای پیاده‌سازی حکومت اسلامی ارائه کرده است که باید به این برنامه توجه داشته باشیم.

سعیدی با اشاره به اینکه در مسیر حرکت به سمت پیشرفت برخی درگیر لغزش‌های اخلاقی و برخی درگیر لغزش‌های مالی می‌شوند، گفت: لغزش گاهی سیاسی است به همین علت رئیس‌جمهور و نماینده مجلس نیز می‌تواند در مسیر حرکت در مقطعی دچار عملکرد اشتباه شود، اما مؤمنان باید با نگاه به متغیرها رسالت‌ها خود را دنبال کنند.

وی یادآور شد: هر چند گاهی برخی منافقان با تغییر چهره واقعی خود مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرند اما برخی نیز در ابتدا در چارچوب قانون عمل می‌کنند و در حقیقت در مسیر حرکت دچار لغزش می‌شوند به همین علت باید به وضعیت حال افراد توجه داشته باشیم، برخی از شاگردان امام خمینی(ره) نیز در دورانی دچار تغییر شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه شیطان برای گمراهی هر انسانی به روشی برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: مسئولان باید مراقب باشند تا با فریب‌های شیطان دچار لغزش نشوند.

وی با تأکید بر اینکه مردم قم در روز گذشته با برگزاری راهپیمایی با شکوه خود حماسه بزرگی را خلق کردند، عنوان کرد: با وجود اغتشاشات اخیر، دنیا از راهپیمایی گسترده مردم علیه اغتشاشات در شهرهای مختلف کشور متحیر مانده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار