جلسه هم‌اندیشی اساتید دفاع مقدس دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی اساتید درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ - 07January 2018

به گزارش دفاع پرس از تهران، جلسه هم‌اندیشی اساتید درس «آشنائی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، با حضور «جواد علمایی» رئیس این واحد دانشگاهی، حجت‌الاسلام «علی گل‌محمدی» رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در این واحد دانشگاهی، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و سرتیپ دوم ستاد امیر «سیروس نیک بخش» مدیر آموزش این اداره‌کل، برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی «واحد تهران جنوب»+تصاویر

در این جلسه سردار محسن‌شیخی طی سخنانی اظهارداشت: هدف از برگزاری این جلسات هم‌اندیشی، آشنایی هرچه بیشتر با یکدیگر، تبادل تجربیات اساتید و آگاهی از کمبود‌ها و کاستی‌های احتمالی بر سر راه تدریس این درس توسط اساتید در دانشگاه است.

وی هدف اصلی از ارائه این 2 واحد درسی در دانشگاه‌ها را جلوگیری از فراموشی ایثارگری‌ها و حماسه‌سازی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین جلوگیری از تحریف واقعیات آن برای نسل جوان و آینده‌ساز این نظام دانست و تصریح کرد: خودداری از غلو و همچنین عدم ارائه تفسیر‌ها و برداشت‌های سیاسی و جناحی توسط اساتید، از اصول مهمی است که باید در تدریس این درس توسط آنان رعایت شود.

در ادامه جلسه امیر نیک‌بخش هم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در جهت توسعه این درس در دانشگاه‌های استان تهران پرداخت و اظهارداشت: در بین مراکز آموزش عالی، دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین رغبت و تمایل را برای ارائه این درس به دانشجویان از خود نشان داده است.

وی گفت: در سال گذشته ۳۰۰۰ دانشجو در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، این درس را گذرانده‌اند که انتظار می‌رود در سال جدید این تعداد بیشتر شود.

خاطرنشان می‌شود در انتهای این جلسه، پس از تبادل نظر اساتید، از رئیس و مدیر آموزش این واحد دانشگاهی توسط سردار محسن‌شیخی، با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی «واحد تهران جنوب»+تصاویر


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار