همایش مدیران بنیاد حفظ آثار-11/ سرلشکر موسوی:

ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدای ارتش/ پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وحدت و همدلی بود

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه عمل به آموزه‌های دفاع مقدس موجب خروج از ظلمات می‌شود، گفت: پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وحدت و همدلی نیروها و مردم بود و اگر دفاع مقدس را فراموش کنیم، گمراه می‌شویم.
کد خبر: ۲۷۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ - 08January 2018

ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدای ارتش/ پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وحدت و همدلی بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس دارای ابعاد بسیاری است که هرچه زمان بگذرد، در حوادث روزگار این ابعاد روشن‌تر و گویاتر می‌شود.

وی افزود: باید قدر دفاع مقدس را بدانیم و به آموزه‌های آن عمل کنیم. عمل به آموزه‌های دفاع مقدس موجب خروج از ظلمات می‌شود و اگر دفاع مقدس را فراموش کنیم، گمراه می‌شویم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس ما را به تقوا دعوت کرد، گفت: آن تقوا باعث شده بود در گرما و سرمای طاقت فرسا و در زیر آتش گلوله و خمپاره حال خوشی داشته باشیم و ما باید امروز نیز در سختی‌ها و ماموریت‌ها آن حال خوش را داشته باشیم.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: دفاع مقدس به ما اعتماد به نفس، خوداتکایی و امیدواری داد و ما را به وحدت، انسجام و یکپارچگی دعوت کرد و پیروزی‌های دفاع مقدس نیز به برکت آن وحدت و همدلی نیروها و مردم بود.

وی با یادآوری الطاف الهی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: خداوند به واسطه دفاع مقدس دریچه‌هایی از نور و معرفت را به سوی ما باز کرد که امروز می‌تواند راهگشای مشکلات ما باشد.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دفاع همه جانبه، گفت: دفاع همه جانبه بدان معناست که همه در خط مقدمند و باید این را باور داشته باشند و از همدیگر حمایت کنند. از این رو بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ارتش هر دو در خط مقدمند و ارتش آماده حمایت از بنیاد برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی در پایان بر ضرورت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ارتش تاکید و از مجموعه اقداماتی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام شده است، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها