همایش مدیران بنیاد حفظ آثار-25/ سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

پیروی از شهدا باعث پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز هر پیشرفتی که در سطح کشور در عرصه‌های مختلف داریم، توسط افرادی است که از شهدا پیروی می‌کنند و روحیه ایثار و جهادی دارند.
کد خبر: ۲۷۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ - 08January 2018

پیروی از شهدا کمک به پیشرفت در عرصه‌های مختلف در سطح کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از برگزاری این نمایشگاه خوب معنوی تشکر می‌کنم و از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این رابطه قدردانی می‌کنم. به هر میزانی که ما فرهنگ دفاع مقدس را ترویج دهیم، به همان نسبت بر ثبات، امنیت و آرامش جامعه افزوده می‌شود.

فرمانده ناجا بیان کرد: امروز هر پیشرفتی که در سطح کشور در عرصه‌های مختلف داریم، توسط افرادی است که از شهدا پیروی می‌کنند و روحیه ایثار و جهادی دارند.

وی با اشاره به لزوم نشر فرهنگ دفاع مقدس در سطح جامعه گفت: هر چقدر این فرهنگ در جامعه رشد و گسترش یابد به همان میزان در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود.

سردار اشتری در خصوص اغتشاشات اخیر در برخی شهرها نیز بیان کرد: خوشبختانه با حضور مقتدرانه مردم، نیروی انتظامی، بسیج و حمایت‌های نیروهای مسلح این غائله فعلا خاتمه یافته و چند شبی هست که آرامش در کشور برقرار شده است.

فرمانده ناجا افزود: البته حضور مردم و پاسخی که آنان به عوامل داخلی و خارجی دشمن دادند، باعث خنثی‌سازی این جریان شد و نیروی انتظامی هم توانست وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و مورد تحسین مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار