رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران مطرح کرد؛

وجود بیش از ۴ هزار حافظ قرآن در فرماندهی انتظامی مازندران

حجت‌الاسلام «علی نوری» گفت: فرماندهی انتظامی استان مازندران این افتخار را دارد که در راستای نهضت حفظ قرآن بیش از ۴ هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان حافظ قرآن هستند.
کد خبر: ۲۷۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 11January 2018

شناسایی 4 هزار حافظ قرآن در یگانه‌های انتظامی مازندران/// تعداد حافظان چک شود/ چهار هزار عدد خیلی زیادی است برای یک استان//// خبرنگار مهر زد. شما حافظ کل قرآن رو نبینید خب. حتما حافظان یه سوره و دو سوره و یه جزء و چند جزء رو هم در نظر گرفتن/// در ضمن این خبر به نقل از مسئول استانیهبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت الاسلام «علی نوری» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران ظهر امروز در هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی منطقه دو کشور که با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های «مازندران»، «گیلان»، «گلستان» و «سمنان» به میزبانی فرماندهی انتظامی استان در ساری برگزار شد، اظهار داشت: استان مازندران طی پنج مرحله از این مسابقات موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده و این دوره از مسابقات با بیش از ۳۰ هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان در سطح کشور و به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران از برگزاری بیش از ۵۷۰ کلاس آموزشی، کلاس قرآن خانه به خانه با بیش از یک هزار و ۷۴۸ مورد، برگزاری ۱۶۱ مرحله محفل انس با قرآن کریم در ستاد انتظامی استان و ۹۹۰ مورد در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام نوری همچنین از برگزاری اردوهای سیاحتی – زیارتی مشهد مقدس، جمکران و قم برای کارکنان قرآنی و خانواده‌های آنان در طول سال خبر داد و افزود: فرماندهی انتظامی استان مازندران این افتخار را دارد که در راستای نهضت حفظ قرآن بیش از چهار هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان حافظ قرآن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار