مسئول انجمن سینمای جوانان شهرستان میامی خبر داد؛

ساخت اولین مستند سال ٥٧ در میامی

مسئول انجمن سینمای جوانان شهرستان میامی گفت: اولین مستند حوادث روزهای انقلاب در سال ٥٧ توسط انجمن سینمای جوانان شهرستان میامی ساخته شد.
کد خبر: ۲۷۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ - 14January 2018

ساخت اولین مستند سال ٥٧ در میامیبه گزارش دفاع پرس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، «امیرحسام رحیمی» مسئول انجمن سینمای جوانان شهرستان میامی درباره مستند حوادث روزهای انقلاب اظهار داشت: این مستند ١٢ دقیقه‌ای که با حضور تعدادی از شاهدان روزهای انقلاب در میامی کلید خورده، به‌زودی پخش خواهد شد.

وی افزود: کار تصویربرداری این مستند در هفته های گذشته انجام ‌شده و کار تدوین آن نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت: این مستند به گوشه‌ای از حوادث سال ٥٧ از زبان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روزهای انقلاب پرداخته است.

کارگردان مستند ٥٧ میامی عنوان کرد: تصویر‌برداری این مستند بر عهده حسن رحیمی (محمدآباد) بوده و امیدواریم تا ایام‌الله دهه فجر برای پخش آماده شود.

رحیمی هدف از ساخت این مستند را بیان تاریخ کشور از زبان مردم به‌منظور تأثیرگذاری بیشتر، فعالیت هنرمندان انجمن سینمای جوانان میامی در انجام امور هنری، ارزشی انقلابی بیان کرد و متذکر شد: اوایل دی‌ماه سال جاری تصویربرداری را با تعدادی از اهالی این انجمن شروع کردیم و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها