مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

جزئیات مراسم تشییع پیکر شهیدان «سمالی» و «احمدی» به زودی اعلام می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: در تفحص اخیر، پیکر پاک شهیدان «فرزاد سمالی» و «امرالله احمدی» از شهدای دوران دفاع مقدس شناسایی شدند و جزئیات مراسم تشییع و تدفین آنها به زودی اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ - 14January 2018

شناسایی پیکر مطهر دو شهید خوزستانی در تفحص اخیربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، «ابراهیم پودن چی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی استقبال از شهدای تازه تفحص شده از شناسایی پیکر پاک و مطهر شهیدان «فرزاد سمالی» و «امرالله احمدی» از شهدای دوران دفاع مقدس استان خبر داد.

وی افزود: این شهدا از جمله ۱۴ شهید تازه تفحص شده‌ای هستند که در روزهای گذشته شناسایی و پس از انجام مراحل DNA از معراج شهدای تهران به اهواز منتقل شدند.

شهید «فرزاد سمالی» فرزند ولی در روز نهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ در شهر ترکالکی گتوند به دنیا آمد و در دوران هشت سال دفاع مقدس پای به پای رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و به نبرد با دشمنان پرداخت. این دلیر مرد 15 ساله خوزستانی پس از حضور در جبهه‌ها در تاریخ نهم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید.

شهید «امرالله احمدی» 30 فروردین ماه سال ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و در دوران سخت جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت. این شهید گرانقدر در تاریخ هجدهم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید احمدی در سن ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی شیب نیسان در عراق به شهادت رسید و پیکر پاکش از آن زمان تاکنون بی‌نام و نشان بود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: به زودی جزئیات برنامه های استقبال، وداع و تشیبع پیکر مطهر این شهیدان به زودی به اطلاع مردم ولایت‌مدار استان خوزستان خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار