مسئول نمایندگی ‌ولی‌فقیه در سپاه بیرجند:

همه برای حل مسائل فرهنگی تلاش کنیم

مسئول نمایندگی ‌ولی‌فقیه در سپاه بیرجند گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب و نظامی فرهنگی است و مردم کشور ایران به دلیل همین مسائل فرهنگی قیام کردند و امروزه با توجه به اینکه مسائل فرهنگی بزرگترین مشکل جامعه ما است باید همه برای رفع آن تلاش کنند.
کد خبر: ۲۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ - 08September 2014

همه برای حل مسائل فرهنگی تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، حجتالاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولیفقیه در ناحیه سپاه بیرجند اظهار داشت:  باید همه به اندازه توان خود در حوزه فرهنگ فعالیت کنند و تمام مشکلات در این زمینه را مربوط به مسئولان فرهنگی ندانند.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در راستای موضوع فرهنگ گفت: مقام معظم رهبری از سالهای گذشته در مورد جنگ نرم دشمنان که همان جنگ در حوزه فرهنگی است به تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولان فرهنگی هشدارهای لازم را دادهاند.

حجتالاسلام اکبرپور تصریح کرد: امروز در جنگ فرهنگی در مقابل دشمن قرار داریم و برای مقابله با این جنگ باید با تمام توان همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که مردانه با دشمن برای دفاع از آرمانهای نظام جنگیدند، وارد جبهه شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ایجاد هزاران شبکه ماهوارهای در پی منحرف کردن افراد جامعه ما به ویژه قشر جوان است لذا باید با هوشیاری در راستای مقابله با توطئههای دشمن گام برداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار