بصیری خبر داد؛

ارسال 14 هزار اثر به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»

رییس سازمان بسیج رسانه با اعلام این خبر که 14 هزار اثر به دبیرخانه سومین جشنواره‌ رسانه‌ای «ابوذر» ارسال شده است، گفت: کیفیت آثار ارسالی نسبت به دوره قبل ارتقا یافته است.
کد خبر: ۲۷۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 17January 2018

ارسال 14 هزار اثر به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «مسعود بصیری» رییس سازمان بسیج رسانه در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: اختتامیه سومین جشنواره را در حالی برگزار می‌کنیم که 14 هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است و در مقایسه با دوره‌های قبل آثار از کیفیت بهتری برخوردارند.

وی افزود: متاسفانه امروز در کشور حوزه‌های مختلفی مورد توجه قرار می‌گیرد که قابل توجه نیستند؛ در واقع اولویت‌ها در برخی دولت‌ها تغییر کرده و به نکات پیش پا افتاده‌ای پرداخته می‌شود؛ بدین صورت که حادثه را به حادثه‌ای دیگر یا بحران را به بحرانی دیگر متصل می‌کنند تا برخی موضوعات در جامعه فراموش شود و از سوی رسانه‌ها پیگیری نشود.

بصیری گفت: یکی از موضوعاتی که به آن توجه نمی‌شود، بهره‌وری پایین در کشورمان، وقوع خشکسالی و بیکاری است و این در حالی است که میلیون‌ها دلار صرف خرید هواپیما می‌شود و چاره‌ای برای خروج روزانه 300 نخبه از کشور اندیشیده نمی‌شود و اینکه 60 درصد بودجه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی نیز پرداخته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون از 149 نفر از 150 نخبه ریاضی دانشگاه شریف از کشور خارج شده‌اند، اضافه کرد: برخی‌ها در بعضی دولت‌ها خیلی خوب بلد هستند با مانور تبلیغاتی حواس مردم را پرت کنند در حالی که معضلات متعددی مانند معضلات اجتماعی در کشور بسیار است به همین علت دولتمردان باید از اعوجاج ذهنی مردم جامعه بپرهیزند.

بصیری در ادامه با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید از توجه به موضوعات پیش پا افتاده بپرهیزند، اظهار داشت: نباید به صندوق بازنشستگی 60 میلیارد تومان و به داروخانه‌ها و مراکز تهیه و توزیع تجهیزات پزشکی کشور 18 میلیارد تومان بدهی داشته باشیم؛ رسانه‌ها باید به این قبیل امور بپردازند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار