وصیت‌نامه شهید محمود قیمی طبالوندانی/ جانم را برای رضای خدا فدا می‌کنم

شهید قیمی طبالوندانی در وصیت‎نامه خود آورده است: «خدا خود خوب می‌داند که به جز برای رضای او بخاطر هیچکس به اینجا نیامده‌ام و برای رضایش جانم را می‌دهم. راستی برای او جان دادن چه شیرین است، چه مرگ برای انسان حل می‌شود برایم مرگ از عسل شیرین‌تر شده.»
کد خبر: ۲۷۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 03April 2018

وصیت‌نامه شهید محمود قیمی طبالوندانی/ جانم را برای رضای خدا فدا می‌کنمبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمود قیمی طبالوندانی» ۱۱ فروردین ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲ فروردین ۱۳۶۱ طی عملیات فتح المبین در کرخه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«به نام خدایی که آفرینند‌ه‌ی تمام جهانیان است و وجود جهانیان در دست اوست به نام کسی که هستی ما در ید قدرت اوست. خوشا به سعادت کسانی که مرگ خود را خودشان تعیین کردند و خود را فدای هدفشان نمودند و دانستند به کجا می‌روند و هدفشان چیست.

برادران از مرگ نهراسید و به سوی مرگ فی سبیل الله بشتابید تا سعادتمند شوید. بنده‌ای هستم که گناه زیاد دارم با کمی فکر دریافتم که با هیچ چیز جز جهاد گناهانم خنثی نخواهد شد، با این حال خوف این دارم که هجرتم مورد درگاه خداوند قبول نشود.

خدا خود خوب می‌داند که به جز برای رضای او بخاطر هیچکس به اینجا نیامده‌ام و برای رضایش جانم را می‌دهم. راستی برای او جان دادن چه شیرین است، چه مرگ برای انسان حل می‌شود برایم مرگ از عسل شیرین‌تر شده.

خواسته و خواهش دوم من از شما این است که امام را تنها نگذارید و در راه او قدم بردارید که راه او سعادت است؛ راه او راه حسینی است؛ راه او راه امام زمان (عج) است. امیدوارم شما به بیعت خود پایدار بمانید و هرگز دست از امامتان نکشید. ولی عاقبت حسین پیروز است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد و خمینی عاقبت اسلام را به تمام جهان صادر خواهد کرد و هیچگاه شکست نمی‌خورد.

قوانین اسلام را مو به‌ مو اجرا کنید که با سرافرازی بهم بپیوندیم.»

انتهای پیام/ ۱۸۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار