رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۴ هزار برنامه گرامی‌داشت دهه فجر در کرمانشاه

«عباس سروری» گفت: امسال بیش از ۱۴ هزار برنامه متنوع در ایام دهه فجر در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 18January 2018

بیش از 14 هزار برنامه در ایام الله دهه فجر در کرمانشاه برگزار می‎شودبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه فجر استان، اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان کرمانشاه در راستای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۲ کمیته تشکیل داده و راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: بیش از ۱۴ هزار برنامه متنوع در ایام دهه فجر با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های این کمیته‌ها در نقاط مختلف استان (شهرها، بخش‌ها، روستاها) برگزار می‌شود.

سروری با اشاره به این‌که برنامه‌های متعددی در دهه فجر امسال پیش‌بینی شده و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: برنامه باید در راستای وحدت مردمی، دشمن‌شناسی، بصیریت‌افزایی، اقتصاد مقاومتی و... برگزار شود تا دشمن همواره قدرت نظام را ببیند.

وی بر لزوم مردمی برگزار کردن برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: ایام‌الله دهه فجر امسال از روز پنج‌شنبه همزمان با تجدید میثاق با شهدا شروع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به افتتاح پروژه‌های عمرانی استان اشاره و بیان کرد: با افتتاح پروژه‌ها در این ایام دستاور‌های نظام به مردم به خصوص نسل جوان نشان داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار