فرمانده سپاه «قائم آل محمد (عج)» استان سمنان:

یادواره‌های شهدا باید با رویکرد ترویج الگوهای اخلاقی شهیدان برگزار شود

سردار «حسن حسن‌زاده» گفت: امروز باید رویکرد برگزاری مراسم‌های یادبود شهدا را با ترویج الگوهای اخلاقی این شهیدان برگزار کنیم.
کد خبر: ۲۷۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 18January 2018

برنامه‌های فرهنگی ویژه ترویج شهادت‌طلبی در استان سمنان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه «قائم آل محمد (عج)» استان سمنان، صبح امروز (پنج‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید حاج «حسن شاطری» با بیان این‌که امروز یادواره‌های زیادی در طول سال در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: باید رویکرد برگزاری مراسم‌های یادبود شهدا را با ترویج الگوهای اخلاقی این شهیدان برگزار کنیم.

وی با اشاره به این‌که شهید «حسن شاطری» یک شهید شاخص و به نام در سراسر کشور است، افزود: الگوهای شاخص به‌ویژه شهیدان را باید در سراسر کشور معرفی کنیم تا عموم مردم از آن بهره‌مند شوند.

امروزه جوامع مختلف مردمی در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی شهادت‌طلبی رمز پیروزی ایرانیان بوده است.

وی با تأکید بر لزوم ترویج این روحیه بین جوانان و نوجوانان افزود: برنامه‌های فرهنگی ویژه ترویج شهادت‌طلبی و الگوگیری از سیره شهدا در استان سمنان برگزار می‌شود.

سردار حسن‌زاده با تأکید بر این‌که برنامه‌های سپاه و بسیج باید نتایج ماندگار داشته باشد، خاطرنشان کرد: استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه ترویج فرهنگ شهادت دارد که باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: این استان در مسیر مسافران حرم مطهر امام رضا (ع) است و سالانه بالغ‌ بر 20 میلیون مسافر از سراسر کشور از این استان عبور می‌کنند و این ظرفیت می‌تواند شهدای استان را به سراسر کشور معرفی کند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان این‌که یادواره شهید «حسن شاطری» با معرفی شهدای شاخص این استان و شهدای مدافع حرم استان سمنان برگزار می‌شود، یادآور شد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی نقش مهمی برای ارتقا سطح کیفی این یادواره ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار