مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان:

امروز باید به دنبال رونق درس «آشنایی با دفاع مقدس» در همدان باشیم

سردار «مهدی ظفری» گفت: امروز باید بیش از گذشته به دنبال رونق دادن ارائه و تدریس درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» در دانشگاه‌های استان باشیم.
کد خبر: ۲۷۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ - 18January 2018

نگاه رهبر انقلاب به همدان نگاهی ویژه و خاص استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در جلسه بررسی روند ارائه درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» در جمع مسئولین دانشگاه‌های استان، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای استان همدان در دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز باید بیش از گذشته به دنبال رونق دادن ارائه و تدریس درس «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» در دانشگاه‌های استان باشیم.

وی ضمن تقدیر و قدردانی از «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم با راهنمایی گرفتن از وزیر علوم مسیر پیشرفت در زمینه تدریس این درس را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همدان بیش از پیش طی کنیم و به موفقیت‌های بسیاری برسیم.

سردار ظفری گفت: امیدواریم با توجه به دارا بودن ظرفیت های موجود در استان شاهد مطرح شدن همدان در زمینه ارائه و تدریس درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس نیز باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب به استان همدان یک نگاه ویژه و خاص است تصریح کرد: وقتی رهبر انقلاب واژه «بچه های همدان» را بیان می‌کنند به حتم نشان از انتظار و نگاه ویژه ایشان به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان دارد که این موضوع بدون شک رسالت ما را سنگین‌تر از گذشته خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان افزود: امروز خداوند متعال را شاکریم که توفیق داد در جمعی حضور داشته باشیم که هم مدارج علمی را طی کرده‌اند و هم پروردگار یک باور قلبی به آن‌ها عطا فرموده تا در مسیر توسعه و ترویج دین خدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم بردارند.

وی با بیان خاطراتی از دوران هشت سال حماسه مردم بزرگ ایران اسلامی، اضافه کرد: شهید «حسین همدانی» برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس از همه موانع و مرزها عبور کرده بود و این اندیشه شهید همدانی که در کنار مسئولیت‌های سنگین در سوریه در بسیاری از مجموعه‌های فرهنگی نیز فعالیت داشته امروز به حتم باید الگویی برای ما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار