معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

خوزستان با وجود تأمین بودجه کشور و داشتن ثروت از محرومیت رنج می‌برد/ محرومیت‌زدایی یکی از افتخارات سپاه است

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان با تأکید بر اینکه سپاه افتخار دارد که در امر محرومیت‌زدایی خادم مردم است، گفت: استان خوزستان با وجود تأمین بودجه کشور و داشتن ثروت از محرومیت رنج می‌برد.
کد خبر: ۲۷۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷ - 18January 2018

خوزستان با وجود تأمین بودجه کشور و داشتن ثروت از محرومیت رنج می‌برد/ محرومیت‌زدایی یکی از افتخارات سپاه استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان عصر امروز در آئین افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا که در محل آمفی تئاتر دانشکده نفت آبادان برگزار شد، اظهار کرد: ما در مجموعه سپاه پاسداران افتخار داریم که از روز اول برای حل و رفع مشکلات انقلاب اسلامی آمدیم و سخت‌ترین مأموریت و اقدامات را با تمام وجود به جان خریدیم و برای ما هیچ فرقی ندارد که در کدام صحنه خدمت گذار مردم و مدافع انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: در ایام جنگ هشت سال دفاع مقدس عشایر عرب به‌ عنوان رزمنده و راهنما دوشادوش رزمندگان جنگیدند و هزاران شهید دادند تا این مرزها حفظ شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: وجود محرومیت در نقاط مرزی کشور یک حقیقت است و این مشکل و وجود محرومیت برای مسؤولان جای تأسف است.

وی افزود: استان خوزستان دارای اهمیت و ارزش اقتصادی است و بودجه کشور از طریق این استان تأمین می‌شود و به همین دلیل دشمن نسبت به خوزستان حساس است و در گذشته در این استان جنگ را تحمیل کرد.

پورجمشیدیان اظهار کرد: در اعماق و زیر پای مردم استان خوزستان ثروت وجود دارد، اما این استان از محرومیت رنج می‌برد.

وی عنوان کرد: ما باید به‌عنوان یک بسیجی مطالبات را درخواست کنیم چراکه این حق مردم است که محرومیت‌ها رفع شوند، چرا باید وضعیت خوزستان و دیگر استان‌های مرزی کشور این‌چنین باشد نباید مسؤولان در مقابل این محرومیت‌ها چشم ببندند و بی‌توجهی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: وظیفه سپاه پاسداران تأمین امنیت و حفظ انقلاب است، اما متأسفانه فقر، قاچاق و این قبیل مشکلات باعث ایجاد ناامنی می‌شود و ما در سپاه پاسداران با اقدام در امر محرومیت‌زدایی افتخار می‌کنیم که نوکر مردم هستیم و بابت این خدمات هیچ منتی از سوی سپاه بر مردم نیست.

وی افزود: سپاه پاسداران علاوه بر انجام امر محرومیت‌زدایی، حافظ امنیت در استان‌های مرزی کشور است.

پورجمشیدیان با اشاره به شهدای پاسدار مدافع حرم، عنوان کرد: سپاه افتخار دارد که از اولین نفراتی بود که به کمک مردم عراق و سوریه حاضر شد و جان خود را سپر کرد.

وی افزود: داعش عهد کرده بود که در هر کجایی که وارد شود، آثار متعلق به اهل‌بیت عصمت و طهارت و شیعیان را نابود کند، آن‌ها به‌قصد نابودی نجف، کربلا، سامرا و کاظمین آمده بودند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار دارد که در امر محرومیت‌زدایی به مردم استان خوزستان و دیگر استان‌ها خدمت و نوکری می‌کند‌.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها