سردار زاهدیان:

عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 96 بررسی می‌شود

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از بررسی عملکرد این پلیس در سال 96 در همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ - 21January 2018

عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر در سال 96 بررسی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدمسعود زاهدیان» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم و شهدای مظلوم عرصه مبارزه با مواد مخدر به تشریح اهداف همایش دو روزه پرداخت.

وی بیان کرد: جمع بندی اقدامات در سال جاری، احصاء نقاط ضعف و قوت و همچنین تبیین اهداف و ابلاغ سیاست‌ها از اهداف برگزاری این همایش است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: مشارکت نمایندگان استان‌ها از بخش‌های ویژه این همایش خواهد بود به طوری که درصددیم نمایندگان استانی با ارائه گزارش‌های مربوط به استان خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر، کاستی و ضعف‌ها را در این حوزه اعلام کنند.

وی بیان کرد: به دنبال ابلاغ سیاست‌های پیش رو در این همایش هستیم؛ سیاست‌هایی که در فرآیند مبارزه با مواد مخدر نقش اثرگذارتر و کاربردی‌تری داشته باشد.

سردار زاهدیان با بیان اینکه در طول این همایش از نقطه نظرات روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ها، معاونان عملیات فرماندهی مرزبانی استان‌ها و افسران رابط در کشورهای همسایه بهره‌مند خواهیم شد، گفت: طی این همایش دو روزه میزبان مسئولان ارشد لشکری و کشوری همچون فرمانده نیروی انتظامی، معاون قضائی دادستان کل کشور و... خواهیم بود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار