مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام خبر داد؛

رونمایی از شناسنامه شهدای ایلام در دهه فجر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام از رونمایی از شناسنامه شهدای این استان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در این برنامه برای شهدا شناسنامه صادر می‌شود که این شناسنامه‌ها برای فرمانداران و سرداران جنگ است.
کد خبر: ۲۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ - 21January 2018

رونمائی از شناسنامه شهدا در دهه فجر امسال«محمدرضا شرف‌بیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ایلام اظهار داشت: یکی از اقدامات ما در ایام الله دهه فجر تشریح فعالیت های پنج ساله اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در قالب برپایی نمایشگاه است.

شرف‌بیانی عنوان کرد: دومین برنامه اقداماتی حجمی در مرکز فرهنگی در قالب ماکت، بالگرد و... است، در خصوص گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا برنامه‌ای تحت عنوان یادواره شهدا برگزار می شود.

وی افزود: در این راستا فعالیت‌هایی با اداره ثبت و احوال خواهیم داشت که در حال هماهنگی‌های این برنامه هستیم که در بحث رونمایی از شناسنامه شهدا خواهد بود، در این برنامه برای شهدا شناسنامه صادر می شود که این شناسنامه‌ها برای فرمانداران و سرداران جنگ است.

شرف‌بیانی تشریح کرد: در کمیته‌هایی که برای یوم الله دهه فجر تشکیل شده با تعداد زیادی از این کمیته‌ها فعالیت و مشارکت داریم. همچنین مراسم غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا در حوزه‌های مقاومت و برنامه‌های دیگر با مشارکت کمیته‌های یوم الله دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار