پنجمین رزمایش محمد رسول الله (ص)-5/ امیر حیدری عنوان کرد؛

به‌کارگیری سلاح‌ها و تاکتیک‌های بومی توسط نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش دو ویژگی برجسته رزمایش محمد رسول الله (ص) ارتش را استفاده از تجهیزات و تسلیحات داخلی و به‌کارگیری تکنیک‌ها و تاکتیک‌های بومی توسط نزاجا عنوان کرد.
کد خبر: ۲۷۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 22January 2018

به‌کارگیری سلاح‌ها و تاکتیک‌های بومی توسط نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش اظهار داشت: دانش‌ آموختگان دوره‌های آموزشی دانشکده‌ها و مراکز آموزش نظامی در پایان هر دوره، با حضور در رزمایش‌ها که منطبق بر صحنه‌های واقعی نبرد هستند، آموزه‌های خود را مورد بازخوانی و آزمون قرار می‌دهند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در سواحل مکران و منطقه عمومی نیک‌شهر که منطقه عمل این نیرو در رزمایش محمد رسول الله (ص) است، نشان داد که توانسته افسرانی شایسته، پا در رکاب و چابک تربیت کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به 2 ویژگی برجسته نزاجا در این رزمایش اشاره کرد و گفت: در این رزمایش از سلاح و تجهیزات داخلی که توسط وزارت دفاع و متخصصان داخلی به تولید رسیده است، استفاده شد. همچنین از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بهره‌گیری از تجهیزات که بومی شده هستند و توسط مسئولان نیروی زمینی ارتش سازماندهی و نهادینه شده است، استفاده شدند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار