بازدید فرماندهان یگان‌های ارتش در سمنان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

فرماندهان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در سمنان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان بازدید کردند.
کد خبر: ۲۷۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ - 22January 2018

بازدید فرماندهان  یگان های ارتش از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، فرماندهان یگان‌های نظامی ارتش به سرپرستی امیر «علیرضافخر آبادی» فرمانده ارشد  آجا در سمنان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 ذوالفقار از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات و تلاش‌های این مرکز فرهنگی قرار گرفتند.

سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان در این بازدید با اشاره به آخرین اقدامات و تلاش‌ها جهت آماده‌سازی فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس و افتتاح آن در دهه فجر اظهار داشت: از مساعدت‌ها و همکاری یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی با مرکز فرهنگی دفاع مقدس تشکر می‌کنم. همچنین همکاری همه جانبه این یگان جهت تحقق برنامه های مورد نظر از جمله ترویج ارزش های انقلاب و دفاع مقدس میان نسل جوان جامعه خواهد شد.

سلامی ادامه داد: مراکز فرهنگی دفاع مقدس به عنوان یکی از مراکز نشر و ترویج ارزش های والای انقلاب است و مدیریت و هدایت فکری و معنوی آن باید توسط پیشکسوتان دفاع مقدس انجام شود.

فرماندهان یگان‌های نظامی استان در این بازدید به تجلیل از جایگاه جهاد و مجاهدت در راه اسلام و رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداختند و آمادگی یگان های خود را در جهت پشتیبانی کامل از ماموریت ها  بنیاد حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس اعلام کردند.

در این دیدار مقرر شد بخشی از تجهیزات مورد نیاز مرکز فرهنگی سمنان و تامین نمادهای یگان‌‌های ارتش در دوران دفاع مقدس، تدوین کارنامه یگان‌های نظامی در هشت سال جنگ تحمیلی، برگزاری دوره آموزشی معارف دفاع مقدس برای سربازان و  افسران جوان پیگیری و اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها