رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی کشور خبر داد؛

کتاب «سوره‌های سرخ» روایت‌گر مستندات شهدای نهضت سواد‌آموزی کشور

رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی کشورگفت: مستنداتی از زندگی، خاطرات و اشعار شهدای نهضت سواد‌آموزی کشور در کتابی با عنوان «سوره‌های سرخ» تدوین شده است.
کد خبر: ۲۷۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ - 23January 2018

کتاب «سوره‌های سرخ» روایت‌گر مستندات شهدای نهضت سواد‌آموزی کشوربه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «علی‌ باقر‌زاده» رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی کشور در یادواره 2 شهید نهضت سوادآموزی استان کرمانشاه و 176 شهید نهضت سوادآموزی کشور که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ بالغ بر 15 هزار جنگ با بیش از 3.5 میلیارد نفر کشته را ثبت کرده است.

وی افزود: بیش از یک‌هزار و 500 کیلومتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران درگیر این جنگ ناعالانه بود که هفت سال و 11 ماه به طول انجامید و از نظر وسعت، بالا و از نظر زمان، طولانی بود.

رئیس سازمان نهضت سواد‌آموزی به کمک 32 کشور دنیا به عراق و شهید شدن 170 هزار نفر در مناطق عملیاتی و 40 هزار نفر در بمبارن‌ها اشاره و بیان داشت: مستنداتی از زندگی، خاطرات و اشعار شهدای نهضت سواد‌آموزی کشور در کتابی با عنوان «سوره‌های سرخ» تدوین شده است.

باقرزاده با تأکید بر برگزاری این چنین یادواره‌هایی در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: گنجینه دفاع مقدس باید مستند‌سازی شود و در اختیار جوانان قرارگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار