همزمان با روز پرستار صورت گرفت؛

تجلیل از پرستاران و پیشکسوتان عرصه بهداشت و درمان سپاه اردبیل

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان، پرستاران و پیشکسوتان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و پرستاران مدافعان حرم تجلیل شد.
کد خبر: ۲۷۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ - 23January 2018

پرستاران و پیشکسوتان عرصه بهداشت و درمان سپاه اردبیل تجلیل شدند

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، پرستاران و پیشکسوتان عرصه بهداشت و درمان سپاه جضرت عباس (ع) استان اردبیل و پرستاران مدافعان حرم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام «سید  محمد سیاح» مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه جضرت عباس (ع)، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری یک شغل نیست بلکه ارثیه‌ای از حضرت زینب (س) است.

وی افزود: قشر پرستا، امروز از نظر معیشتی وضعیت خیلی خوبی ندارند و این به حق و به عینه دیده می‌شود و بایستی دولت سیستم نظام سلامت پرستاران را در کشور ساماندهی کند.

حجت‌الاسلام سید سیاح خاطرنشان کرد: مسئله مهر و محبت پرستاران بسیار قابل توجه است، چرا که بیمار در بستر بیماری بیشتر از دارو به محبت محتاج است و پرستاران باید به این نکته بسیار توجه کنند که به بیماران با امید دادن و محبت کردن برخورد کنند که این امر سفارش پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار