سردار «بهروز مرادی»:

شهادت آرزوی دیرینه و همیشگی شهید «محمد معافی» بود

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهادت آرزوی دیرینه و همیشگی شهید «محمد معافی» بود و تقدیم چنین دلاوری به جامعه، اسلام و اهل بیت (ع) بیانگر اخلاص در عمل است.
کد خبر: ۲۷۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸ - 24January 2018

تقدیم شهدا بیانگر اخلاص در عمل است/ شهید «محمد معافی» با شهادت جاودانه شدبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «بهروز مرادی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس سه‌شنبه شب در مراسم وداع با شهید مدافع حرم «محمد معافی» که در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان «نکا» برگزار شد، اظهار داشت: شهدای بزرگ ما در طول تاریخ و این انقلاب برای دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش‌ها جانانه جنگیدند و در ادامه راه‌شان باید استوار بایستیم.

وی افزود: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم با گذشتن از جان شیرین خود، اقتدار، ایستادگی و عظمت اسلام را به نمایش گذاشتند و ولایت‌مداری را در جامعه نهادینه کردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با اشاره به دلاوری‌، مردانگی و شجاعت شهید معافی بیان کرد: این شهید بزرگوار و ارزشمند در مجموعه‌ای فعالیت می‌کرد و از عملکردهای خوبی برخوردار بود که خدمات ارزشمند و پسندیده‌اش بر همگان روشن است و باید این ارزش‌ها قدر دانسته شود.

مرادی ادامه داد: به شما مردم این شهرستان و خانواده این عزیز تبریک می‌گویم که دلاوری را تقدیم کردید که شجاع، دلاور، بردبار، مجاهد، پرتلاش، با برنامه و خستگی‌ناپذیر بود.

وی افزود: شهید «محمد معافی» عزیزی کم‌نظیر بود که ولایت‌پذیر بودن و ولایی عمل کردن این شهید بزرگوار از وی مرد بزرگی ساخته بود که با این شهادت همواره جاودانه شد.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: شهادت آرزوی دیرینه و همیشگی این شهید بزرگوار بود و تقدیم چنین دلاوری به جامعه، اسلام و اهل بیت (ع) بیان‌گر اخلاص در عمل است.

سردار مرادی با قدردانی از حضور باشکوه مردم این مراسم معنوی و عارفانه، اظهار داشت: شما مردم همواره پای این انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اید و اکنون حضور پر شور شما در این مراسم بیانگر آن است که جانانه از عملکرد مدافعان گمنام نظام دفاع می‌کنید و پای ارزش‌ها مانده‌اید.

وی بیان کرد: در چنین مراسمی و جایی که بزرگان، سروران، پیرغلامان مکتب آقا امام حسین (ع) نشسته‌اند سخن گفتن برای ما بسیار سخت است.

سردار مرادی خطاب به شهید «محمد معافی» گفت: محمد عزیز هنگام عزیمت و در مراجعه به من وعده‌ای کردی؛ من به وعده‌ام عمل کردم. گفتی من شهید شدم قول بده که در مراسم من صحبت کنی و من براساس قولی که به این شهید بزرگوار داده‌ام برای مجلس محمد عزیز سخن گفتم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: اما محمد جان تو هم به وعده‌ات وفا کن هر چند که معتقدم شهدا به وعده‌های خود عمل می‌کنند.

سردار مرادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا در مسیر شهدا تا آخرین نفس، منزل و قطره خون باقی بمانیم و به تعهدی را که با شهدا بستیم عمل کرده و از مسیر منحرف نشویم و عمرمان به شهادت ختم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها