رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان عنوان کرد؛

فراخوان تجلیل از آثار برتر رسانه‌ای در حوزه خانواده

«عبدالله جعفری» گفت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری در موضوع «زن و خانواده» از آثار برتر رسانه‌ای در این حوزه، تقدیر به‌عمل آورد.
کد خبر: ۲۷۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ - 24January 2018

آثار برتر رسانه ای در حوزه خانواده تجلیل می شوند

«عبدالله جعفری» رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در موضوع «زن و خانواده»، از آثار برتر رسانه‌ای این حوزه تقدیر به عمل آورد.

وی با بیان این‌که سازمان بسیج رسانه استان‌ها مسئول جمع‌آوری آثار اصحاب رسانه است، تصریح کرد: خبرنگاران خواهر می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان افزود: علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی‌حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اهمیت نقش زن در اجتماع و تفاوت زن در غرب و ایران از محورهای این فراخوان است.

جعفری خاطرنشان کرد: اهمیت نقش زن در خانواده، زن، رسانه و خانواده، فرزندآوری و اهمیت نهاد خانواده از دیگر محورهای این فراخوان محسوب می‌شود.

وی همچنین عوامل مؤثر در تضعیف خانواده و عوامل تضعیف خانواده در غرب را از دیگر محورهای عنوان شده این فراخوان دانست و تصریح کرد: خبرنگاران خواهر زنجانی نیز می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش، خبر، مصاحبه، یادداشت، عکس، مستند و کلیپ که طی یک‌سال گذشته در یکی از رسانه‌های استان زنجان منتشر شده است را به نشانی زنجان، سه راه امجدیه، کانون امام علی (ع)، طبقه دوم، دفتر سازمان بسیج رسانه استان زنجان ارسال کنند.

جعفری افزود: همچنین شماره تماس 33062117 و تلفکس 33552240 برای پاسخگویی و دریافت آثار خبرنگاران زنجانی در نظر گرفته شده است.

وی آخرین مهلت شرکت در این فراخوان را 30 بهمن‌ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: آثار پس از جمع‌آوری به سازمان بسیج رسانه کشور ارسال می‌شوند تا برندگان نهایی آن اعلام شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار