مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع):

حضرت زینب (س) با خطبه‌هایش حقانیت قیام امام حسین (ع) را بیان کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: دشمنان می خواستند خون مطهر امام حسین (ع) و اصحابش بی ثمر بماند، اما حضرت زینب (س) با خطبه‌هایش حقانیت این قیام الهی را بیان کردند.
کد خبر: ۲۷۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ - 25January 2018

حضرت زینب (س) با خطبه‌هایش حقانیت قیام امام حسین (ع) را بیان کردندبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، حجت الاسلام «کریم سرافراز» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از پرستاران سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با گرامیداشت ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب کبری (س) بعد از شهادت امام حسین (ع) بزرگ پرچمدار نهضت الهی عاشورا بود.

حجت‌الاسلام سرافراز عنوان کرد: علت نامگذاری این روز به نام پرستار این است که حضرت زینب کبری (س) علاوه بر اینکه از نهضت بزرگ و مهم عاشورا نگهداری کردند و رسالت امامت و ولایت را به همگان ابلاغ کردند، از امام زمانش یعنی حضرت امام سجاد (ع) و دیگر مصیبت دیدگان عاشورا پرستاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبری (س) هدف قیام حضرت امام حسین (ع) را برای الی الابد به گوش همگان رساندند و اگر این تکلیف را بر عهده نمی‌گرفتند و از نهضت عاشورا نگهداری نمی‌کردند در عالم از انسان های آزاده خبری نبود.

این مسئول ادامه داد: دشمنان می‌خواستند خون مطهر امام حسین (ع) و اصحابش بی‌ثمر بماند، اما حضرت زینب کبری (س) با خطبه‌هایش حقانیت این قیام الهی را بیان کردند و اگر فداکاری و ایثار این بانوی نمونه جهان اسلام نبود، چه بسا قیام حضرت سیدالشهدا (ع) ابلاغ نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها