با حکم سردار کارگر؛

وزیر علوم «فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی» شد

طی حکمی از سوی «رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی» منصوب شد.
کد خبر: ۲۷۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ - 25January 2018

وزیر علوم «فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی» شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی» منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ أَوفُوا بِالعَهدِ إنَّ العَهدَ كانَ مَسئُولـاً

در تقدم ملاک‌ها هیچ ارزشی و ملاکی مهم‌تر از تقوی و جهاد در راه خدا نیست. حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه)

ابتکار بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، یک ابتکار الهی و انقلابی بسیار شایسته است. حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با درود و صلوات بر محمد و آل محمد و اهداء سلام

خداوند را شکرگزاریم که ما را در زمره پیروان مکتب امیرالمومنین علی (ع) و اصحاب و تلاشگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اهداف نورانی آن قرار داد؛ انقلابی که ثمره قرن‌ها مجاهدت اولیا و خون هزاران شهید سرافراز و گمنام تاریخ است. لذا با استعانت از خداوند سبحان و نظر به مصوبه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور و سوابق، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی» منصوب می‌شوید.

ان‌شاءالله تعالی با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شاهد گسترش روزافزون حضور دانشجویان در راهیان نور و بهره‌مندی جامعه دانشگاهی از آثار و برکات این حرکت عظیم فرهنگی باشیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

 انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار