معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

جانباختگان نفتکش سانچی شهدای خدمت هستند/ موظف به رفع مشکلات خانواده‌های شهدای نفتکش سانچی هستیم

جمشید تقی‌زاده گفت: جانباختگان نفتکش سانچی همانند سایر شهدایی که در راه وطن شهید شدند، در راه کشور به شهادت رسیدند و هر گامی که برداشته‌اند جزو افتخارات این شهداست.
کد خبر: ۲۷۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ - 25January 2018

جانباختگان نفت‌کش سانچی شهدای خدمت هستند/ موظف به رفع مشکلات خانواده‌های شهدای نفت‌کش سانچی هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، جمشید تقی‌زاده امشب در دیدار با خانواده دریادل سرافراز بهرام اتحاد از شهدای حادثه نفتکش سانچی با بیان اینکه همه ما خودمان را در کنار شما می‌دانیم و در غم شما شریک هستیم، اظهار داشت: امیدواریم فرزند این عزیز در آینده‌ای نه چندان دور در جایگاه پدر بزرگوارش قرار بگیرد و به ‌عنوان بهترین کاپیتان بر روی عرشه‌ کشتی‌ها خدمت کند که افتخار شهر، استان و ایران اسلامی خواهد بود.

وی افزود: شخص وزیر از سوی رئیس جمهوری تلاش بسیار کرد تا این عزیزان عنوان شهدای خدمت تلقی شوند که به ثمر نشست و 30 نفر ایرانی از بین 32 خدمه کشتی به عنوان شهدای خدمت تلقی شدند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این عزیزان همانند سایر شهدایی که در راه وطن شهید شدند، در راه اقتصاد کشور به شهادت رسیدند و هر گامی که برداشتند جزو افتخارات این شهداست.

وی اضافه کرد: در کنار خانواده این عزیزان خواهیم بود تا در آرامش باشند و شرکت ملی نفت‌کش خود را موظف به رفع مشکلات این خانواده‌ها می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار