جانشین فرمانده سپاه کرمان:

پایه‌های فکری و اخلاقی نظام غرب متزلزل شده است

جانشین فرمانده سپاه استان کرمان گفت: پایه‌های فکری، علمی، اخلاقی، نظامی و سیاسی غرب که قریب 70 سال بر دنیا حاکم است امروز دچار چالش و تزلزل شده‌اند.
کد خبر: ۲۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ - 09September 2014

پایه‌های فکری و اخلاقی نظام غرب متزلزل شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سیوششمین دوره مسابقات قرآنی نیروهای زمینی سپاه در رشتههای حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم به همت تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار امروز صبح(18 شهریور) در بنیاد قرآن و حدیث ثارالله کار خود را آغاز کرد.

در این آئین سردار محمد مطهری، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله با بیان اینکه امروز غرب به این نتیجه رسیده است که جنگ، دیگر گزینهی به صرفه ای نیست، گفت: امروز خیلی از سیاسیون آمریکا و غرب اعتراف میکنند که تواناییهای نظامی، اقتدار و امنیت غرب کاملاً به چالش کشیده شده است.

وی افزود: پایههای فکری، علمی، نظامی و سیاسی که قریب 70 سال بر دنیا حاکم است امروز  دچار چالش و تزلزل شدهاند.

سردار مطهری اظهار داشت: یکی از پایههای متزلزل شده فوق، پایه فکری و اخلاقی با ادعای برتری و با شعار جذاب دموکراسی و حقوق بشر و دفاع از ملتها و انسانها و پایه دیگر تسلط غرب بر مدیریت جهان است که مسئله تواناییهای سیاسی و نظامی را شامل میشود.

وی ادامه داد: ملتها و دولتها با ایستادگی و عدم تاثیرپذیری از نظام سلطه میتوانند در برابر آنها پایداری کنند.

جانشین سپاه ثارالله عنوان کرد: امروز عوامل فوق دچار چالش شده و آن دو ابزاری که غرب قادر بود به وسیله آنها دنیا را مدیریت و عملاً بر دنیا تسلط  داشته باشد؛ به تدریج تضعیف شده است.

سردار مطهری پناه بردن به استفاده از زور و خشونت مثل تحریمها، بروز تعارضهای عملی با شعارهای غربی و انجام کودتا علیه دولتهای مستقل را از جمله رفتارهای نظام سلطه برشمرد و ابراز نمود: میل به مذهب و گرایش به فهم قرآن و دین اسلام در دنیا رو به افزایش است و غرب این تحول را بر نمیتابد لذا دست به تخریب و توطئه با حمایت از گروههایی مانند داعش میزند.

وی ادامه داد: اقتدار سیاسی و نظامی نظام سلطه به علت ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل غرب، جنگ هشت ساله، جنگ 33روزه، جنگهای 22 روزه و50 روزه و ...  به چالش کشیده شده است.

سردار مطهری خاطر نشان کرد: امروز باید واقیعتها را ببینیم، درمقابل غرب تسلیم نشویم، کشور ما با  پشتوانه اسلام و مذهب تشیع باید آمادگی نقش آفرینی در جهان را داشته باشد.

لازم به ذکراست در سیوششمین دوره مسابقات دو سالانه قرآنی ردههای نیروی زمینی سپاه در استان کرمان که امروز برگزار شد؛ سه نفر برتر به مرحله کشوری و سپس جهانی راه پیدا میکنند.

نظر شما
پربیننده ها