مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه بزرگ کتاب در «یاسوج» برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب استان در مصلای شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ - 27January 2018

نمایشگاه بزرگ کتاب در «یاسوج» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «رضا دهبانی‌پور» امروز در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز برای حفظ این انقلاب بزرگ باید خواسته‌ها و مطالبات به‌حق مردم توسط مسئولان پیگیری شود.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای شهر یاسوج را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۲ بهمن‌ماه با حضور 270 ناشر برگزار می‌شود.

دهبانی‌پور با بیان اینکه در این نمایشگاه ناشران در 135 غرفه تولیدات خود را عرضه می‌کنند، عنوان کرد: در کنار نمایشگاه کتاب، 15 غرفه نیز در بخش رسانه‌های دیجیتال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امسال در قالب سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، ۱۸ فیلم در دو سینمای فرهنگ و ارشاد مرکز استان و سینما «دهناد» شهر دهدشت از ۱۴ تا ۲۲ بهمن‌ماه اکران می‌شود.

دهبانی‌پور با اشاره به بخش اکران فیلم ویژه کودکان در قالب این جشنواره، گفت: در نظر داریم در صورت همکاری دستگاه‌های متولی، با رایزنی و تامین اعتبار از فروش بلیط در بخش کودکان صرف‌نظر کنیم.

وی به برگزاری جشنواره «قرآن و عترت» در استان اشاره کرد و یادآور شد: هدف از برگزاری این جشنواره، توجه به موضوع قرآن و عترت از منظر هنر است و در پایان نیز نمایشگاهی از آثار برتر برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری جشنواره «آواها و نواها» در استان خبر داد و ابراز داشت: این جشنواره پس از ایام فاطمیه دوم با محوریت احیای نواهای گم شده و مبتنی بر موسیقی سنتی برگزار شده و در پایان آلبوم موسیقی با استخراج محتواها از این جشنواره تولید می‌شود.

دهبانی‌پور به برگزاری جشنواره شعر منطقه‌ای «ققنوس» اشاره داشت و متذکر شد: این جشنواره در راستای حمایت از شاعران با حضور هشت استان در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

در پایان این نشست از پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر، هفدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد و جشنواره قرآن و عترت رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار