حجت‌الاسلام رئیسی:

روحانیون هدایتگران جامعه به‌سوی سعادت و تعالی هستند/ مدیریت جهادی و انقلابی؛ عامل نابودی داعش

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه روحانیون هدایتگران جامعه به سوی سعادت و تعالی هستند، مدیریت جهادی و انقلابی را سبب نابودی داعش دانست.
کد خبر: ۲۷۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ - 27January 2018

روحانیون هدایتگران جامعه به‌سوی سعادت و تعالی هستند/ مدیریت جهادی و انقلابی؛ عامل نابودی داعشبه گزارش دفاع پرس از مشهد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر به سوریه در دیدار با جمعی از علما و روحانیون این کشور اظهار داشت: روحانیون باید توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را رصد کنند و به‌هنگام به جامعه نسبت به آنچه بنیاد‌های فکری و اراده‌های راستین جامعه را مورد تهدیدات قرار می‌دهد، هشدار دهند.

وی خاطرنشان کرد: هشدار نسبت به تهدیدات فرهنگی، تبیین دین و معارف اسلامی و مصونیت‌بخشی به جامعه در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن وظیفه‌ای سترگ بر دوش طلاب و روحانیت است که باید در این عرصه فعالانه حضور یابند و نقش خود را ایفا کنند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امروز مدیریت جهادی و انقلابی باعث نابودی داعش شد؛ مدیریتی که منتظر رسیدن امکانات نماند و بدون ترس از قدرت‌های ظاهری جهان و با ایمان به قدرت و اراده الهی، شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات رساند.

حجت‌الاسلام رئیسی سپس در دیدار با مسئولان حرم مطهر حضرت زینب (س)، با تقدیر از تلاش‌های مسئولان این حرم مطهر در جهت خدمت‌رسانی به زائران ایرانی، تصریح کرد: خدمتگزاران در این آستان مقدس در ثواب زائران شریک هستند و تلاش‌های صورت گرفته نزد خداوند مأجور خواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: ان شاءالله پس از نابودی کامل گروه‌های تکفیری شاهد حضور بیش از پیش زائران ایرانی در این حرم مطهر خواهیم بود.

وی همچنین پس از شرکت در مراسم نماز جمعه، پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا (ع) را به حرم مطهر حضرت زینب (س) اهدا کرد.

اهداء پرچم متبرک گنبد مطهر امام رضا (ع) توسط تولیت آستان قدس رضوی به حرم حضرت زینب (س) در سوریه، در حاشیه حضور ایشان در نماز جمعه امروز حرم حضرت زینب (س) صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار