پورابراهیمی در دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم کرمان:

شهید لنگری‌زاده نمونه بارز تفکر عاشورایی/ حرکت در مسیر ولایت، حرکت در مسیر شهداست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با خانواده بسیجی شهید غلامرضا لنگری‌زاده اولین شهید مدافع حرم شهر کرمان دیدار کرد.
کد خبر: ۲۷۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ - 28January 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محمدرضا پورابراهیمی در دیدار با خانواده بسیجی شهید غلامرضا لنگری‌زاده اولین شهید بسیجی مدافع حرم شهر کرمان اظهار داشت: جوانان ایرانی در دفاع از حریم آل‌الله وارد شدند و به وظیفه ذاتی خود عمل کردند و شهید لنگری نمونه بارزی از همین تفکر عاشورایی و انقلابی مردم ایران است.

شهید لنگری‌زاده نمونه بارز تفکر عاشورایی است/حرکت در مسیر ولایت، حرکت در مسیر شهداست

وی با بیان اینکه شهید لنگری از بچه‌های هیأت بود و با تفکر عاشورایی آشنایی کامل داشت، عنوان کرد: دشمنان سال‌ها تلاش کردند که این محبت، ارادت و عشق به اهل‌ بیت (ع) را از ما بگیرند اما نتوانستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مسیر حکومت اسلامی ایران مشخص است و هر چقدر تلاش می‌کنند تا در برابر اراده ملت ایران بایستند، نتوانستند، افزود: حرکت در مسیر ولایت حرکت در مسیر شهداست.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید لنگری خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم همیشه در صحنه کرمان با حضور باشکوه در مراسم تشیع پیکر این شهید والامقام بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب و شهدا نشان دهند و پاسدار خون شهدا باشند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها