رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر:

شهدا مسیر سربلند و با افتخاری برای کشور ایجاد کردند

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر گفت: همواره باید پاسدار ارزش‌ها بود چرا که ایثارگران و شهدا با اهدا خون و جان خود این مهم را برای ما بجای گذاشته و مسیر سربلند و با افتخاری را برای کشور ایجاد کردند.
کد خبر: ۲۷۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ - 29January 2018

شهدا مسیر سربلندی و افتخار را ایجاد کردندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «علی غلام­پور» رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر امروز در دیدار با امام جمعه بابلسر با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: همواره باید پاسدار ارزش‌ها بود چرا که ایثارگران و شهدا با اهدا خون و جان خود این مهم را برای ما به جای گذاشته و مسیر سربلند و با افتخاری را برای ما ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم، ایامی که ارتشیان با بیعت و پشتیبانی خود از امام (ره) و مردم مسیر تحقق این امر خطیر را هموارتر کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بابلسر با بیان اینکه برگزاری نشست‌های منظم با ائمه جمعه و به ویژه امام جمعه این شهرستان نقش مهمی در افزایش روحیه کارکنان این گروه دارد، ادامه داد: بیان و طرح مباحث عقیدتی، سیاسی و موضوعات اجتماعی از جمله نیازهای عمومی همگان است چرا که این موضوعات همواره گره‌گشای بسیاری از مشکلات روزانه و حتی شخصی افراد است.

غلام‌پور با بیان کلام رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار با سرلشکر سلیمی، عنوان کرد: رهبری در دیدار با این فرماندهان عالی رتبه نظامی فرمودند؛ «اگر بنده لباس روحانیت بر تن نداشتم، حتما لباس ارتش را می‌پوشیدم»، این سخن نشانگر اهمیت جایگاه ارتش و ارتشیان است.

وی گفت: خدمت در این ارگان نظامی مایه افتخار است که نصیب بنده و همکارانم شده و امیدوارم در این مأموریت سربلند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار