فرمانده پدافند هوایی بابلسر:

مهم‌ترین وظیفه پدافند هوایی دفاع از حریم آسمان کشور و ولایت است

فرمانده پدافند هوایی بابلسر گفت: مهم‌ترین وظیفه و فعالیت پدافند هوایی کنترل، مراقبت و دفاع از حریم آسمان کشور و ولایت از هرگونه تعرض دشمن داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۲۷۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ - 29January 2018

مهم‌ترین وظیفه پدافند هوایی دفاع از حریم آسمان کشور و ولایت استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «رحمت‌الله مولا» فرمانده پدافند هوایی بابلسر امروز در دیدار با امام جمعه بابلسر با اشاره به اینکه مجموعه فعالیت‌های یگان‌های پدافندی در سطح کشور مشخص است، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه و فعالیت پدافند هوایی کنترل، مراقبت و دفاع از حریم آسمان کشور و ولایت از هرگونه تعرض دشمن داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های پدافند هوایی به صورت 24 ساعته انجام می‌شود، افزود: رادارها، سیستم‌های الکترونیکی، دیدبانان و مجموعه امکانات موجود چه از حیث توان فردی و چه از حیث توان لجستیکی به شکل مداوم و بدون وقفه در حال پایش فعالیت‌های دشمنان هستند.

فرمانده پدافند هوایی بابلسر با اشاره به اینکه امروز پدافند عملا به آبروی نظام اسلامی گره خورده است، عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها عنوان کردند؛ «پدافند در اولویت اول است» لذا ما و همکارانمان با چشمانی بیدار و بصیر در حال رصد دشمنان بوده و نمی‌گذاریم، دشمن حرکتی کند که ما غافلگیر شویم.

این مسئول ادامه داد: در پدافند همگان با واژه انتظار مانوس بوده و به این امر واقفیم که نگذاریم دشمن حتی یک لحظه فکر بد نسبت به کشورمان داشته باشد چرا که امر انتظار در من و همکارانم با بحث انتظار برای ظهور منجی عالم حضرت صاحب‌الزمان (عج) گره خورده و این مهم همواره ما را استوار و ثابت قدم نگه داشته است؛ لذا دست بر ماشه منتظر رجم شیاطین هستیم.

مولا با بیان اینکه ارتش همواره همراه با مردم بوده است، گفت: در نیروهای مسلح بحث ارتش مردمی همواره مطرح است، در همین راستا ما در کنار و همراه آحاد مردم به ویژه مردم باقرتنگه به عنوان مکان و محل استقرار فیزیکی پدافند هوایی بابلسر هستیم و در جهت رفع مشکلات این منطقه همراهی و تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار