فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بهترین روش مقابله با هجمه‌های دشمن، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس است

«جهانبخش کرمی» گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بهترین روش مقابله با هجمه‌های دشمن و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل آینده است.
کد خبر: ۲۷۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 30January 2018

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بهترین روش مقابله با همجمه‌های دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با سرهنگ «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، فرمانده سپاه استان زنجان ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: یکی از نکاتی که می‌تواند بخشی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عرصه فرهنگی را بکاهد، جایگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و توانمندی آن است.

وی با بیان این‌که از ظرفیت‌های موجود، علی‌الخصوص فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت باید بهره گرفت، گفت: قطعاً این مسیر جز با همدلی، همزبانی و همت مضاعف مقدور نخواهد شد و این منوط به این است که همه بزرگواران و پیشکسوتان وارد عرصه بشوند و پتانسیل‌های موجود خود را به‌کار بگیرند.

سردار کرمی با بیان این‌که یکی از مصادیق کارهای عمیق و ماندگار در حوزه دفاع مقدس، ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس است، افزود: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، بهترین روش مقابله با همجمه‌های دشمن و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل آینده است.

همچنین در ادامه این دیدار، سرهنگ «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش مجموعه سپاه در جهت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و مقابله با تهدیدات دشمنان، افزود: امید است با همکاری و برنامه‌ریزی و تعامل بیش از پیش با سپاه و مجموعه نیروهای مسلح در استان، بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها