وصیت‌نامه شهید عبدالمهدی ماندنی‌پور/ پیرو خط امام باشید

شهید ماندنی‌پور در وصیت‌نامه خود آورده است: «امام را هرگز تنها نگذارید که غضب خدا نصیبتان نگردد و اگر همیشه با او باشید و پیرو خط او باشید، رحمت خدا که در حال حاضر مشاهده می‌کنید به سوی‌تان سرازیر می‌شود.»
کد خبر: ۲۷۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 31January 2018

وصیت‌نامه شهید عبدالمهدی ماندنی‌پور/ پیرو خط امام باشیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «عبدالمهدی ماندنی‌پور» یک مهر ۱۳۳۶ در کازورن چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و فرماندهی گردان امام حسین (ع) از تیپ فاطمه الزهرا (س) را بر عهده داشت، سرانجام ۹ بهمن ۱۳۶۱ در منطقه دهلران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«الهی و ربی من لی غیرک

خدایا، بارالها من به جز تو کسی را ندارم.

با درود به شهدای صدر اسلام تاکنون و سلام به پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و درود خدا به رهبر بزرگ ایران امام خمینی و یاران با وفایش چند کلمه‌ای وصیت خود را در این دفتر یادداشت می‌نویسم:

امت به پا خاسته ایران پشتوانه ولایت فقیه و رهرو راه امام امت باشید، چون هر ۲ مانع دیکتاتوری می‌شود؛ الان در حال حاضر کشور‌های بزرگ استبداد و استعمارگر از ولایت فقیه می‌ترسند، چون ولایت فقیه مخالف حرکت استبدادی و انحرافی می‌باشد.

امام را هرگز تنها نگذارید که غضب خدا نصیبتان نگردد و اگر همیشه با او باشید و پیرو خط او باشید، رحمت خدا که در حال حاضر مشاهده می‌کنید به سوی‌تان سرازیر می‌شود.

مادر عزیزم که با شیر پاکت مرا بزرگ کردی و چه زحمت‌هایی که برایم کشیدی همیشه در این فکر باش که تو از لیلا مادر علی اکبر و ام‌البنین مادر عباس بالاتر و برتر نیستی و افتخار بر این کن که فرزندی در راه خدا و اسلام و امام داده‌ای اگر گاهی به شما بی‌احترامی کردم به بزرگی خودتان مرا ببخشید و طلب آمرزش از خدای منان برایم کنید.

شما‌ ای دوستان خوب و حزب الهی من برادران مسجد به تبلیغات خودتان در زمینه اعتقادی، سیاسی، مذهبی که همگی در خط امام خلاصه می‌شود، ادامه دهید که خدا با شماست.

مسئولین شهر که وظیفه خطیری بر دوشتان است هر کاری که می‌کنید، رضای خدا در آن باشد و کار‌ها را با میل و رغبت انجام دهید و مردم را برای کاری که به شما رجوع کرده‌اند، دست دست نکنید و صبور باشید که خدا با صابران است که «ان الله مع الصابرین»‌

ای برادران پاسدار،‌ ای پاسداران قرآن که امام به شما می‌فرماید:‌ ای کاش من هم یک پاسدار بودم. خدا را در پیش روی خود قرار دهید و نماز شب را بپا دارید تا نور ایمان در چهره شما مجسم باشد. چقدر من از این چهره‌های نورانی خوشم می‌آید، قوانین و مقررات سپاه از واجبات است.

والسلام ۱۳۶۱/۷/۳»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها