حجت الاسلام منتظری در جمع خبرنگاران:

وزارتخانه‌ها نظارت بیشتری بر مدیران خود داشته باشند

دادستان کل کشور از مسئولان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها خواست که نظارت بیشتری بر مدیران خود داشته باشند و وجود مدیران اختلاس‌گر در دستگاه‌ها را نشان از عدم نظارت بر فعالیت مدیران دانست.
کد خبر: ۲۷۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ - 31January 2018

وزارتخانه‌ها نظارت بیشتری بر مدیران خود داشته باشندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در حاشیه بیست و یکمین گردهمایی مسئولین حقوقی پلیس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص یکی از مدیران وزارت نفت که پس از اختلاس متواری شده است، اظهار داشت: از دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم قبل از اینکه جرمی واقع شود و فردی بخواهد بعد از اقدامات خود از کشور متواری شود، نظارت‌های بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: وقتی شخصی در طول سال‌ها توانسته فعالیت‌هایی انجام بدهد و اختلاس کند، نشان از عدم نظارت است.

منتظری درباره مدیران دوتابعیتی‌ نیز گفت: یکی از موضوعاتی که روی آن حساس هستیم مدیران دوتابعیتی است و از وزارت اطلاعات خواسته‌ایم تا لیستی از مدیران دوتابعیتی به ما داده شود که هنوز این کار انجام نشده است.

وی با بیان اینکه شناسایی مدیران دوتابعیتی کار مشکلی است، افزود: افراد دوتابعیتی خود را معرفی نمی‌کنند و وزارت اطلاعات در حال شناسایی آن‌هاست.

دادستان کل کشور در خصوص دخترانی که در خیابان انقلاب روسری خود را بر می‌دارند، گفت: این افراد فریب خورده هستند و در راستای اهداف دشمنان قدم بر می‌دارند و این افراد باید از قانونی که وجود دارد، تبعیت کنند.

حجت الاسلام منتظری در خصوص بارش برف و بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما عنوان کرد: با معاون مربوطه تماس گرفتیم تا موضوع را بررسی کند.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی از جمله جاهایی هستند که حقوق عامه مردم را در نظر نمی‌گیرند و این موضوع در دستور کار دادستان‌های کل کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار