معاون سیاسی سپاه پاسداران:

سعد حریری خود را مدیون سید حسن نصرالله می‌داند

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها و عربستانی‌ها دنبال این بودند که از سعد حریری برای برافروختن آتش در منطقه بهره ببرند که برعکس شد و الان سعد حریری خود را مدیون سید حسن نصرالله می‌داند.
کد خبر: ۲۷۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ - 31January 2018

سعد حریری خود را مدیون سید حسن نصرالله می‌داند/ وجود فاصله طبقاتی مولد نفرت در اسلام استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی راد» معاون سیاسی سپاه پاسداران امروز در جمع روحانیون تبریز با بیان اینکه غرب خودش داعش را ایجاد کرد و بعدا ژست مبارزه با این گروه تکفیری را گرفت، اظهار داشت: این ایران بود که در مقابل داعش ایستاد و مبارزه کرد.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 زن ایزدی را داعش به بردگی جنسی گرفته بود، گفت: آمریکایی‌ها و عربستانی‌ها دنبال این بودند که از سعد حریری برای برافروختن آتش در منطقه بهره ببرند که برعکس شد و الان سعد حریری خود را مدیون سید حسن نصرالله می‌داند.

معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ترکیه‌ای که زمانی در ائتلاف آمریکایی‌ها علیه سوریه قرار داشت اکنون سر میز مذاکره‌ای می‌نشیند که ایران و روسیه نشسته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید حال و هوای قبل از انقلاب و اقدامات سلطنت طلب‌ها برای مردم تبیین شود، عنوان کرد: نرده‌‌کشی میان مردم و مسئولان خلاف اسلام است و حرکت خوب امام جمعه تبریز در کشور غوغا کرد و حجت‌الاسلام آل‌هاشم به‌خاطر مردمی بودنش محبوب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها