سردار فتحی زاده: 

باید به نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی توجه بیشتری شود

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر حضور در خط مقدم در عقبه جنگ و بیمارستان‌های صحرایی به فعالیت داشتند و باید به نقش آن‌ها توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۲۷۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ - 31January 2018

باید به نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی توجه بیشتری شودبه‌ گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار فتحی‌زاده جانشین معاون هماهنگی ناجا در پنجمین محفل انس پیشکسوتان عرصه و شهادت ناجا با اشاره به اینکه  بنا بر رویه سالیانه نیروی انتظامی نشستی با بزرگان عرصه دفاع مقدس و شهادت در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال علاوه بر تقدیر از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا از همسران آن‌ها تقدیر خواهد شد.

سردار فتحی‌زاده با بیان اینکه باید به نقش همراهان و همسران عرصه جهاد و شهادت توجه بیشتری شود، گفت: همسران پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نقش بی بدیلی در طول هشت سال دفاع مقدس داشتند و این مادران و همسران بودند که فرزندان و همسران خود را برای حضور در جبهه آماده اعزام می‌کردند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: زنان در زمان انقلاب اسلامی پابه پای مردان در تظاهرات حضور داشتند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: زنان در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر حضور در خط مقدم در عقبه جنگ و بیمارستان‌های صحرایی فعالیت داشتند و باید به نقش آن‌ها توجه بیشتری شود. 

سردار فتحی زاده با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین مقوله‌ها است، افزود: با توجه به نوع ماموریت نیروی انتظامی امروز هم همسران ماموران نیروی انتظامی نقش مهمی در ماموریت‌های ناجا دارند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها