امیر سهرابی:

پیشکسوتان در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به ولایت فقیه نشان دادند

مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا گفت: پیشکسوتان عاشق اسلام، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران هستند و وفاداری خود را در صحنه‌های مختلف نشان دادند.
کد خبر: ۲۷۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ - 31January 2018

پیشکسوتان در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به  ولایت فقیه نشان دادندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، امیر سرتیپ «محمد سهرابی» مشاور رهبر معظم انقلاب در امور ناجا در پنجمین محفل انس پیشکسوتان عرصه و شهادت ناجا اظهار داشت: شهدا با نثار خون پاکشان نهال انقلاب اسلامی را به درختی تنومند تبدیل کردند و امروز توانسته معادلات زیادی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: یشکسوتان عاشق اسلام، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران هستند و این را در صحنه‌های مختلف نشان دادند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور ناجا با اشاره به هجمه‌ی کار نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشور افزود: نیروی انتظامی یکی از اورگان‌هایی است که بیشترین حجم کاری در حوزه برقراری نظم و امنیت را بر عهده دارد و خانواده آن‌ها بزرگترین نقش را در ماموریت‌های آن‌ها دارند.

امیر سهرابی با بیان نقش نیروی انتظامی در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: نیروی انتظامی در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر برقراری امنیت در کشور لشکر روح الله از کمیته انقلاب اسلامی، تیپ ایثار از شهربانی و ۴۰ گردان از ژاندارمری به جبهه‌ها اعزام شدند.

امیر سهرابی در خاتمه با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی امین خاطرنشان کرد: طی جلساتی که برگزار شد خوشبختانه مقام‌ معظم رهبری رضایت خوبی نسبت به عملکرد ناجا داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار