کسب عنوان برتر خبرنگار دفاع پرس مازندران در سال ۹۶

مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان مازندران موفق به کسب رتبه برتر در بین دفاتر استانی این خبرگزاری شد.
کد خبر: ۲۷۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ - 01February 2018

کسب عنوان برتر خبرنگار دفاع پرس مازندران در سال ۹۶به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «حدیثه صالحی» مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان مازندران موفق به کسب رتبه برتر در بین دفاتر استانی خبرگزاری دفاع مقدس کشور شد و با اهداء لوح سپاس مورد تقدیر سردار «سید مجید هاشمی دانا» سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس قرار گرفت.

متن لوح سپاس به شرح ذیل است:

شهیدان اسوه‌های فراموش نشدنی هستند که با عشق، ایمان به اسلام و قرآن، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و ایثار و فداکاری را با خون خویش ترسیم نمودند.

بدون تردید خدمت به این عزیزان و گرامی‌داشت یاد و خاطره آنان، تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت است که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ارزش آن کمتر از شهادت نیست.

خبرگزاری دفاع مقدس نیز در راستای مأموریت خود که ترویج و نشر ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده و جوان کشور است، گام برداشته و توانسته است با راه‌اندازی دفاتر استانی خود در عرصه رسانه و فضای مجازی کشور نقشی ارزشمند ایفا نماید؛ لذا بر اساس ارزیابی عملکرد کمی و کیفی دفاتر استانی، این لوح سپاس به منظور زحمات و تلاش‌های شما در کسب رتبه برتر در بین دفاتر استانی خبرگزاری دفاع مقدس در سال ۱۳۹۶ نقدیم می‌گردد.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت بقیةالله (عج) و بهره‌گیری از سفارشات حضرت امام خمینی (ره) و فرامین حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در مسیر حفظ و ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ارزش‌های ناب انقلاب و دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.

خاطرنشان می‌شود، لوح سپاس اهدایی سردار «سید مجید هاشمی دانا» سرپرست خبرگزاری دفاع مقدس، ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران توسط سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به «حدیثه صالحی» مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس مازندران اهداء شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار