وداع مردم اهواز با شهدای تازه تفحص شده در حرم علی بن مهزیار اهوازی

مراسم وداع با شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در آستان مطهر علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ - 03February 2018

وداع مردم اهواز با شهدای تازه تفحص شده درحرم علی بن مهزیار اهوازیبه گزارش دفاع پرس از اهواز، شب گذشته مراسم وداع با 28 شهدای تازه تفحص شده در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، در این مراسم معنوی جمع کثیری از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند و با آرمان بلند شهدا تجدید میثاق کردند. 

سرهنگ پاسدار «عبدالرضا حاجتی» معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در این مراسم، اظهار داشت: ایران زمانی چهارراه اقتصادی جهان و خوزستان نیز دارای اهمیت بالایی برای آمریکا و وابستگانش بود و با پیروزی انقلاب همه معادلات دشمن به هم ریخت.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا همواره در برابر تهدیدها و تحریم‌ها ایستاده است و هیچ قدرتی نتوانسته این عزم و اراده ملی را سست کند، ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در این مملکت جاری است، هیچ قدرتی توان مقابله و تفرقه در این سرزمین را نخواهد داشت.

پیکر مطهر 28 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه وارد کشور شدند، تعدادی از این شهدا در منطقه عملیاتی شرق بصره تفحص و مربوط به سال 1361 هستند و تعدادی هم در جزیره ماهی کشف و مربوط به مربوط به عملیات کربلای چهار و منطقه زویدات عراق مربوط به سال 1367 بوددند که طی یک ماه گذشته توسط کمیته جستجوی مفقودین تفحص شدند. این پیکرها پس از مراسم وداع در اهواز به تهران انتقال داده خواهند شد تا پس از شناسایی و تشخیص هویت در اختیار خانواده‌ها و شهرهای زادگاهشان قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار