سردار عباس‌نژاد خبر داد؛

ارسال کمک‌های دانشگاه علوم انتظامی امین به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده دانشگاه علوم انتظامی امین از ارسال کمک‌های نوع دوستانه این دانشگاه برای کارکنان زلزله‌زده ناجا در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 03February 2018

ارسال کمک‌های نوع دوستانه دانشگاه علوم انتظامی امین به مناطق زلزله زدهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمدحسین عباس‌نژاد» معاون هماهنگ کننده دانشگاه علوم انتظامی اظهار داشت: در راستای مساعدت‌های انسان دوستانه و مردمی ایران اسلامی، این بار دانشگاه علوم انتظامی امین در امری خیر و خداپسندانه، تیمی متشکل از مسئولان این دانشگاه را به مناطق زلزله‌زده غرب کشور و شهرستان سرپل ذهاب اعزام کرد.

وی به نحوه کمک رسانی و جمع آوری کمک‌های نوع دوستانه توسط فرماندهان، مسئولان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این سفر که با حضور فرماندار، فرماندهان و مسئولان انتظامی و سپاه شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد کمک‌های جمع آوری شده را با هماهنگی شورای تامین شهرستان به همکاران و هموطنان زلزله‌زده تحویل دادند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه علوم انتظامی امین خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه بود که با نظر هیئت رئیسه این دانشگاه جمع آوری و به همکاران آسیب دیده در زلزله اخیر استان کرمانشاه اختصاص یافت.

سردار عباس نژاد تصریح کرد: 16 دستگاه کانکس 15 متری از جمله کمک‌هایی است که با نظارت فرماندهی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب آماده‌سازی و به خانواده کارکنان ناجا تحویل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار