حجت‌الاسلام موسوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خبر بازگشت امام به میهن زخم‌های چندساله مردم را مداوا کرد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشت امام راحل به میهن اسلامی زخم‌های چندساله مردم را مداوا کرد، گفت: ملت برای عزت و سربلندی خود انقلاب كرد.
کد خبر: ۲۷۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 03February 2018

حجت‌الاسلام سید ناصرموسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و لزوم حفظ آرمان‌های امام و شهدا اظهار داشت: دهه فجر، میراثی گرانبهاست که حضرت امام و شهدای عزیزمان برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: بابت این میراث خون‌های زیادی بر زمین ریخت تا پرچم اسلام و انقلاب پایدار و استوار بماند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه روزهای انقلاب هیچگاه از یادمان نخواهد رفت، تصریح کرد: روزهایی که بابتش سختی‌ها و رنج‌ها کشیده شد تا رژیم ظالم پهلوی سقوط کند و انقلاب مهدوی شکل بگیرد. ما برای عزت و سربلندی ملت انقلاب كردیم تا بتوانیم خودمان سرنوشت خویش را تعیین كنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: زمانی که ملت ایران خبر بازگشت حضرت امام راحل را به میهن شنید، آبی شد بر آتش و انگار تمام سختی‌ها به‌یکباره رفع و زخم‌های چند ساله مردم مداوا شد. سخنان الهی امام بر دل مردم نشست و باعث سرنگونی رژیم آمریکایی پهلوی شد و مردم به‌دلخواه و بدون هیچ فشاری و با انتخاب خود به این حکومت اسلامی آری گفتند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه 39 سال از انقلاب اسلامی را سپری کردیم، افزود: این بهار را در شرایطی گرامی می داریم كه با ایثارگری‌ها و تلاش‌های مجاهدانه در طول این مدت از شروع انقلاب تاکنون، توانستیم توطئه‌های دشمان نظام را نقش بر آب کنیم و با ایستادگی در مقابلشان زیر سایه‌ی پر برکت رهبر معظم انقلاب به حفظ این انقلاب استحکام بدهیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار